close

 

If you see me coming
如果你看見我的到來
Pretend that I'm the only one
就假裝我是你的唯一吧
I like your lies
我喜歡你的謊言

 


 

此歌原版>>Allie X - Girl Of The Year

這首我覺得旋律很耳熟!但是想不起來具體是怎麼聽到的,maybe是我上班隨機播放音樂時聽到的吧,總之我很喜歡。

Allie X很久之前我聽過她的Paper Love,所以對這名字有印象。現在認真上youtube去搜尋,發現有不少好歌呢哈哈,有興趣的自己去看看吧。

另外好久沒看見Hellberg的名字了,一出場就帶來超讚的remix,讓我特別想為他發一篇文啊!

 

 

 

[Verse 1]
I've got ambition, I did the rounds
我有了野心,我對戰了幾回合
You got invested now you're taking me out
你和我做了賭注,現在你得帶我出門
I'm nothing to you, that's what you like
對你來說我什麼都不是,如你所希望一般
I'm just a battery to keep you energized
我只是一顆保持你精力的電池

 

[Pre-Chorus]
But if you see me coming
但是如果你看見我的到來
Pretend that I'm the only one
就假裝我是你的唯一吧
I like your lies
我喜歡你的謊言
If you see me coming
如果你看見我來
You better show me you're in love
你最好表現得像是墜入愛河
I like your lies
我喜歡你的謊言

 

[Chorus]
There's a hollow inside you
你的心裡有個空虛的洞
And it won't disappear
而且它不會消失
Oh no, baby the way we work we've got about a year
噢不寶貝,我們這樣的相處方式已經持續了一年
There's a hollow inside you
你的心裡有個空虛的洞
But don't worry I'm here (I'm here)
但不要擔心,我在這裡
I don't care that you're looking for the next girl of the year
我不介意你繼續尋找下一個陪伴你一年的女孩
Girl of the year
你的年度女孩

 

[Verse 2]
Somebody younger, with longer hair
某個更加年輕,有著長髮的女人
When you want someone, clap your hands and she's there
當你想到某個人,拍拍手掌那她就會現身
No expectations and no regrets
不要有期望,也不要有遺憾
I knew what I was in for soon as we met
當我遇見了你,我就知道我必須做些什麼

 

[Pre-Chorus]
If you see me coming
如果你看見我的到來
Pretend that I'm the only one
就假裝我是你的唯一吧
I like your lies
我喜歡你的謊言
If you see me coming
如果你看見我到來
You better show me you're in love
你最好表現得像是墜入愛河
I like your lies
我喜歡你的謊言

 

[Chorus]
There's a hollow inside you
你的心裡有個空虛的洞
And it won't disappear
而且它不會消失
Oh no, baby the way we work we've got about a year
噢不寶貝,我們這樣的相處方式已經持續了一年
There's a hollow inside you
你的心裡有個空虛的洞
But don't worry I'm here (I'm here)
但不要擔心,我在這裡
I don't care that you're looking for the next girl of the year
我不介意你繼續尋找下一個陪伴你一年的女孩
Girl of the year(I'm here, I'm here)
你的年度女孩(我在這裡、我在這裡)
Girl of the year(I'm here)
你的年度女孩(我在這裡)

 

[Pre-Chorus] X2

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()