close

 

Tell me you love what you see
如果你說你喜歡看見我的一切
And I'll let my armor lay down at your feet
我就將身上的鎧甲卸下,放在你腳邊
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己

 


 

我真的不應該偷懶的orz,這首歌明明剛出的時候我就能發了要拖到現在QAQ 雖然我也是現在聽才覺得特別帶感啦

總之好聽的歌不嫌晚!(硬要找理由

然後這首有Acoustic Version,喜歡可以去聽看看喔。

 

 

 

[Verse 1]
I'm the secret you wanna keep
我是個你想要隱藏的秘密
You're the best kind of hide and seek
你就是個最好的捉迷藏家
Undercover we find release
在祕密之下我們找到了方法釋放
Release
釋放

 

[Pre-Chorus]
We don't have to run away
我們沒有必要逃離這裡
Cause they'll never find us
因為人們永遠也找不到我們
So I’ll show you all of me
所以我要將所有展現予你
Every time we touch
在每一次我們的相觸之間

 

[Chorus]
When you hold me close
當你將我用力抱緊
It feels like I'm bare to the bone
我感覺像是由內而外赤裸著
Nobody needs to know
沒有人有權利知曉
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己
Tell me you love what you see
如果你說你喜歡看見我的一切
And I'll let my armor lay down at your feet
我就將身上的鎧甲卸下,放在你腳邊
Just when I need it the most
就在我最最需要的時刻
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己

 

[Drop]
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己
Keep stripping me down to my soul
卸下我的外皮直到靈魂赤裸
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己

 

[Verse 2]
When it all starts to weigh on me
當現實在我身上產生負擔
Yeah your lips are my remedy
你的嘴唇就是治癒的妙方
In the shadows we're finally free
在暗影之中我們終於自由
We're free
終於自由

 

[Pre-Chorus]
We don't have to run away
我們沒有必要逃離這裡
Cause they'll never find us
因為人們永遠也找不到我們
So I’ll show you all of me
所以我要將所有展現予你
Every time we touch
在每一次我們的相觸之間

 

[Chorus]
When you hold me close
當你將我用力抱緊
It feels like I'm bare to the bone
我感覺像是由內而外赤裸著
Nobody needs to know
沒有人有權利知曉
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己
Tell me you love what you see
如果你說你喜歡看見我的一切
And I'll let my armor lay down at your feet
我就將身上的鎧甲卸下,放在你腳邊
Just when I need it the most
就在我最最需要的時刻
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己

 

[Drop]
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己
Keep stripping me down to my soul
卸下我的外皮直到靈魂赤裸
You leave me completely exposed
你使我完全地坦誠了自己

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()