close

 

I won't blame the world
我不會怪罪這個世界
'Cause every time it hurts
因為每次當我受到傷害
I came out better
我重生為更好的人

 


 

好聽!據說這是Kerli時隔多年的回歸,我覺得過了這麼久還能做出符合現代人口味的歌很厲害,可以期待一下她的新專輯了。

 

 

 

[Verse 1]
Watch me as I'm getting up
看著我緩緩甦醒
See me shaking off the dust
抖落覆滿身軀的塵土
'Cause I'm starting again
因為我將捲土重來
Didn't think that I could
不曾想過我能做到的
Didn't think so, did you?
你不曾預料到的,對吧?

Cover up the scars of love
我將愛情的疤痕掩藏
I dry my tears, I've cried enough
我擦乾眼淚,已經哭得夠多了
And I know as it ends
而我知道它已經結束
That I wouldn't undo (Undo)
但我不會否認
Anything we've been through
所有我們曾一起經歷的過往

 

[Pre-Chorus]
'Cause I see, to fly you need to fall
因為我明白,要飛翔之前得先越過低谷
And I have won the war
我已經贏了這場戰爭
The battles that were lost, now don't matter
那些過去曾嘗的敗仗,現在都不再重要

I won't blame the world
我不會怪罪這個世界
'Cause every time it hurts
因為每次當我受到傷害
When I went through the worst
當我又一次經歷了苦難
I came out better
我重生為更好的人

 

[Chorus]
Better, better, better, better
更好、更好、更好、更好
I came out better
重生為更好的人

 

[Verse 2]
Watch me as I'm letting go
看著我逐漸放手
Everything I used to know
所有我曾經知曉的一切
And I'll never look back
而我將不會再回首
Didn't think that I could
不曾想過我能做到的
Didn't think so, did you?
你不曾預料到的,對吧?

Memories stuck on repeat
回憶不斷的重複播放
Stopping as I set them free
直到我願意釋放才獲得自由
And I know as it ends
而我知道它已經結束
That I wouldn't undo
但我不會否認
Anything we've been through
所有我們曾一起經歷的過往

 

[Pre-Chorus]
'Cause I see, to fly you need to fall
因為我明白,要飛翔之前得先越過低谷
And I have won the war
我已經贏了這場戰爭
The battles that were lost, now don't matter
那些過去曾嘗的敗仗,現在都不再重要

I won't blame the world
我不會怪罪這個世界
'Cause every time it hurts
因為每次當我受到傷害
When I went through the worst
當我又一次經歷了苦難
I came out better
我重生為更好的人

 

[Chorus]
Better, better, better, better
更好、更好、更好、更好
I came out better
重生為更好的人

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Kerli 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()