close

 

DEAMN新歌!這首好聽,有煞到我,而且第一次聽到男聲出現,整個眼睛一亮哈哈。

聽了之後心情好好,大家一起讓它火起來吧🔥🔥🔥

 

 

 

[Verse 1]
You can break my heart in two
你可以使我的心碎裂成片
I can't stop loving you
但我仍然會愛你
I can't stop loving you
我仍然會愛著你
Let me take care of you
就讓我這樣關心著你吧
It's only for you
這只專屬於你一人
It's only for you
這只專屬於你一人

 

[Pre-Chorus]
I just wanna be happy with you
我只想與你一起開心生活
I just wanna see you dancing
我喜歡看見你翩翩起舞
I need you right now
我是如此的渴望著你
I need you right now
我是如此的渴望著你

I just wanna go crazy with you
我只想與你一起瘋狂玩樂
I just wanna see you nasty
喜歡當你皺起眉頭時
I need you right now
我是如此的渴望著你
I need you right now
我是如此的渴望著你

 

[Chorus] X2
You keep me flying
你讓我感覺像在翱翔
You set my soul on fire
你讓我的內心炙熱
You take me higher
你引領我的情感高潮
When I touch your body
當我碰觸你的身體時

 

[Drop]
When I touch your body
當我碰觸你的身體時

 

[Verse 2]
I can't keep my eyes off you
我無法將視線離開你一秒
You're too good to be true
因為你完美的如此不真實
You're too good to be true
你完美的如此不真實
I would give the world to you
我想將全世界都獻予你
So what can I do?
所以我該怎麼做
So what can I do?
所以我該怎麼做

 

[Pre-Chorus]
I just wanna be happy with you
我只想與你一起開心生活
I just wanna see you dancing
我喜歡看見你翩翩起舞
I need you right now
我是如此的渴望著你
I need you right now
我是如此的渴望著你

I just wanna go crazy with you
我只想與你一起瘋狂玩樂
I just wanna see you nasty
喜歡當你皺起眉頭時
I need you right now
我是如此的渴望著你
I need you right now, baby
我是如此的渴望著你,寶貝

 

[Chorus] X2
You keep me flying
你讓我感覺像在翱翔
You set my soul on fire
你讓我的內心炙熱
You take me higher
你引領我的情感高潮
When I touch your body
當我碰觸你的身體時

 

[Drop]
When I touch your body
當我碰觸你的身體時

 

arrow
arrow
    文章標籤
    DEAMN 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()