close

 

Maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以告訴我一些事情
Something I can hold on to
一些讓我得以堅持住的理由
And maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以指引我的道路
Shine a light so I know it's you
揮灑出光芒讓我知道你的所在

 


 

Cash Cash新歌!就不多說了吧,我最喜歡的DJ組合之一,內心摯愛啊。

順便附上GhostDragon的remix,特別帶感,沒聽過的推薦去聽一波啊🔥🔥🔥

 

 

 

 

[Verse 1]
I can't change the way things are
我無法改變事情應該呈現的模樣
Even though it feels wrong in my heart
儘管我的心感覺到了一絲不對勁
Even though it kills me to breathe this air
儘管那種窒息感讓我幾乎難以呼吸
See life does what it thinks is fair
旁觀人生做著它認為公平的選擇

 

[Pre-Chorus]
When I'm driving through the night
當我在夜晚獨自一人駕駛
With no strength left inside
內心已經枯槁憔悴沒有力量
Can I call you? Can I call you?
我可以打電話給你嗎?我可以向你求救嗎?

When the radio don't play
當電台的歌曲都已播畢
The song to ease my pain
少了音樂舒緩我的痛苦
Can I call you? (Can I call you?)
我可以向你求救嗎?(可以向你求救嗎?)
Can I call you? (Can I call you?)
我可以向你求救嗎?(可以向你求救嗎?)

 

[Chorus]
Can I call you?
我可以向你求救嗎?

 

[Verse 2]
See, I can't change the way things are
看啊,我無法改變事情本應呈現的模樣
Even though it feels wrong in my heart
儘管我的心感覺到了一絲不對勁

 

[Pre-Chorus]
When I'm driving through the night
當我在夜晚獨自一人駕駛
With no strength left inside
內心已經枯槁憔悴沒有力量
Can I call you? Can I call you?
我可以向你求救嗎?我可以呼喚你嗎?

When the radio don't play
當電台的歌曲都已播畢
The song to ease my pain
少了音樂舒緩我的痛苦
Can I call you? (Can I call you?)
我可以呼喚你嗎?(可以呼喚你嗎?)
Can I call you? (Can I call you?)
我可以呼喚你嗎?(可以呼喚你嗎?)

 

[Chorus]
Can I call you?
我可以呼喚你嗎?

 

[Bridge]
Maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以告訴我一些事情
Something I can hold on to
一些讓我得以堅持住的理由
And maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以指引我的道路
Shine a light so I know it's you
揮灑出光芒讓我知道你的所在

 

[Chorus]
Can I call you?
我可以呼喚你嗎?

 

[Outro]
Maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以告訴我一些事情
Something I can hold on to
一些讓我得以堅持住的理由
And maybe the stars will show me something
或許夜空中的繁星可以指引我的道路
Shine a light so I know it's you
揮灑出光芒讓我知道你的所在

Can I call you?
我可以呼喚你嗎?

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()