close

Chelsea Cutler是最近滿受關注的歌手呢,另外也有很多歌是類似這首風格的,喜歡輕電音的可以去聽看看。

特愛她的歌聲,很稚嫩,超符合這首歌意境的不是嗎?

 

 

[Verse 1]
Waking up back home in New York City
我在紐約市的早晨之中甦醒
And I know I missed you and I hope you miss me too, yeah
我知道我想你了,希望你也能想著我
The days away leave me feeling so empty
你不在我身邊的時光讓我感到無比空虛
I can't wait 'til I can take you with me, ooh yeah
我不想再等待了,現在就希望能讓你在我身邊

 

[Pre-Chorus]
Say you're gonna stay with me
說,你會一直和我在一起
Don't you let me go, no
你永遠不會讓我走,不會
You're the kinda love I need
你,就是我所需要的愛情
You already know, know
你也知道的,對吧?
Come back home late and fall right into your bed
晚上一回到家就迫不及待撲向你的棉被
Every time I feel it over again
每一次我都這樣感受著你的體溫

 

[Chorus]
You're throwing fuel into my fire
你為我的生命注入了燃料
Racing, making me bleed
猛地奔跑、我受了傷
Do you still feel it in your chest
你的胸膛仍然感受的到嗎?
The way you did at sixteen?
感受到你在十六歲時做過的那些?
Didn't know I was alive
從來不知道我曾經活過
Until you made my heart beat
直到你讓我的心臟感受悸動
I thought my youth was going quickly
我以為我的青春就會這麼匆匆度過
But you give me sixteen
但你卻給了我所有的青春

 

[Verse 2]
I'm trying to find my way through LAX
我試圖找尋走到洛杉磯機場的道路
And I'm so lost, don't know what to expect, ooh yeah
但我卻迷失了,不知道該盼望誰來幫助我才好
Growing up means growing tired I guess, yeah
年齡成長也代表著疲憊增長吧,我猜
But nothing gets me when I'm right here next to you, yeah
但沒有任何事能打倒我,只要你仍待在我身邊

 

[Pre-Chorus]
Say you're gonna stay with me
說,你會一直和我在一起
Don't you let me go, no
你永遠不會讓我走,不會
You're the kinda love I need
你,就是我所需要的愛情
You already know, know
你也知道的,對吧?
Come back home late and fall right into your bed
晚上一回到家就迫不及待撲向你的棉被
Every time I feel it over again
每一次我都這樣感受著你的體溫

 

[Chorus]
You're throwing fuel into my fire
你為我的生命注入了燃料
Racing, making me bleed
猛地奔跑、我受了傷
Do you still feel it in your chest
你的胸膛仍然感受的到嗎?
The way you did at sixteen?
感受到你在十六歲時做過的那些?
Didn't know I was alive
從來不知道我曾經活過
Until you made my heart beat
直到你讓我的心臟感受悸動
I thought my youth was going quickly
我以為我的青春就會這麼匆匆度過
But you give me sixteen
但你卻給了我所有的青春

 

[Bridge]
Do you still feel it?  X7
你仍然感受的到嗎?
I thought my youth was going quickly
我以為我的青春就會這麼匆匆度過
But you give me sixteen
但你卻豐富了我的十六歲

 

[Chorus]
You're throwing fuel into my fire
你為我的生命注入了燃料
Racing, making me bleed
快速奔跑、我受了傷
Do you still feel it in your chest
你的胸膛仍然感受的到嗎?
The way you did at sixteen?
感受到你在十六歲時做過的那些?
Didn't know I was alive
從來不知道我曾經活過
Until you made my heart beat
直到你讓我的心臟感受悸動
I thought my youth was going quickly
我以為我的青春就會這麼匆匆度過
But you give me sixteen
但你卻給了我所有的青春

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Chelsea Cutler 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()