close

喔!這首仍然是我現在的最愛之一,但大概只有常聽電音的人會知道哈哈哈。

如果你有聽過歡迎來跟我交流,我正尋找著電音同好啊(沒人理我

不過沒特別愛電音也沒差,反正很好聽啊(意義不明

 

 

[Verse 1]
Empty cups, ashtrays flooded
喝完的空酒杯、菸灰滿溢
We talk of habits, the hearts we spare
我們聊著興趣所好,為彼此抽出的一點心思
With the blue moon, I saw through you
在那藍月照射之下,我望向你的臉龐
Cold eyes and a distant stare
是冷淡的眼和充滿距離的凝視

 

[Pre-Chorus]
Don't you ask me what, what my tattoos mean
你不問問我嗎?例如我的刺青意味著什麼?
'Cause they ain't for you, and they ain't for me
因為那當然不是為你,甚至也不是為我
I ain't getting over anyone at all
我並不需要從任何人那邊,恢復受傷的心神
You can't pick me up if I don't ever fall
你不能拉住我的手扶起我,假如我從未跌落過的話

 

[Chorus]
Hey stranger, wanna know me truly?
嘿,陌生人,真心的想要了解我嗎?
Step closer, it's a broken spell
站的更近些,那是個危險的魔力
Keep me up, make me feel something
跟緊我,讓我感受到一些火花
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴
(Hey stranger)
Hey stranger, wanna know me truly?
嘿,陌生人,真心的想要了解我嗎?
Step closer, it's a broken spell
站的更近些,那是個危險的魔力
Keep me up, make me feel something
跟緊我,讓我感受到一些火花
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴

[Post-Chorus]
(Hey stranger, wanna make me feel
Make me feel something?) X3
嘿,陌生人,想要讓我、讓我感受一些火花嗎? X3
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴

 

[Verse 2]
Stole your shirt, left no number
偷了你的襯衫,未留下任何線索
Cut my hair like the autumn leaves
剪斷我的頭髮,像那秋葉一般飄落
Undercover, I showed myself
在私底下,我展現了自己的內心
I'm the secret you just can't keep
我是個你永遠無法掌握的秘密

 

[Pre-Chorus]
Don't you ask me what, what my tattoos mean
你不問問我嗎?例如我的刺青意味著什麼?
'Cause they ain't for you, and they ain't for me
因為那當然不是為你,甚至也不是為我
I ain't getting over anyone at all
我並不需要從任何人那邊,恢復受傷的心神
You can't pick me up if I don't ever fall
你不能拉住我的手扶起我,假如我從未跌落過的話

 

[Chorus]
Hey stranger, wanna know me truly?
嘿,陌生人,真心的想要了解我嗎?
Step closer, it's a broken spell
站的更近些,那是個危險的魔力
Keep me up, make me feel something
跟緊我,讓我感受到一些火花
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴
(Hey stranger)
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴

[Post-Chorus]
(Hey stranger, wanna make me feel
Make me feel something?) X3
嘿,陌生人,想要讓我、讓我感受一些火花嗎? X3
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴
Maybe then I can show and tell
或許到時我就能對你展現和傾訴

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()