close

耳熟能詳的歌,雖然很多人都翻過了,但還是來一首先壓壓驚哈哈哈。(反正第一篇沒什麼人看嘛)

 

I've been reading books of old
我以前經常閱讀老舊的書籍
The legends and the myths
看那些傳說與神話
Achilles and his gold
阿基里斯和他的黃金
Hercules and his gifts
海克力士和他的天份
Spiderman's control
蜘蛛人控制蛛絲的能力
And Batman with his fists
以及蝙蝠俠威猛的拳頭
And clearly I don't see myself upon that list
而明顯的我沒有看見自己擁有上述的力量

 

But she said, where'd you wanna go?
但她跟我說,你想要去哪裡?
How much you wanna risk?
你願意冒多大的險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找某個人
With some superhuman gifts
某個擁有非凡天份的人
Some superhero
不是那些超級英雄
Some fairytale bliss
不是童話般的幸福結局
Just something I can turn to
我只想找到一個我能遵循的方向
Somebody I can kiss
一個能讓我親吻的人
I want something just like this
我想要某件事就像如此

Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此

Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此

I want something just like this
我只想要某件事就像如此

 

I've been reading books of old
我從前經常閱讀老舊的書籍
The legends and the myths
看那些傳說與神話
The testaments they told
那些他們留下的遺囑
The moon and its eclipse
那道明月以及它的缺陷
And superman unrolls 
而當超人解放力量
A suit before he lifts
在他升空翱翔前,總會有件專屬套裝出現
But I'm not the kind of person that it fits
但我並不是那種適合這樣做的人

 

She said, where'd you wanna go?
她對我說,你想去哪裡?
How much you wanna risk?
你願意冒多大的險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找某個人
With some superhuman gifts
某個擁有非凡天份的人
Some superhero
不是那些超級英雄
Some fairytale bliss
不是是童話般的幸福結局
Just something I can turn to
我只想找到一個我能遵循的方向
Somebody I can miss
一個能讓我想念的人

I want something just like this
我想要某件事就像如此
I want something just like this
我想要某件事就像如此
Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此
Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此

 

Where'd you wanna go?
你想去哪裡?
How much you wanna risk?
你願意冒多大的險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找某個人
With some superhuman gifts
某個擁有非凡天份的人
Some superhero
不是那些超級英雄
Some fairytale bliss
不是童話般的幸福結局
Just something I can turn to
只是一個我能遵循的方向
Somebody I can kiss
一個我能親吻的人
I want something just like this
我想要某件事就像如此

Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此
Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此
Oh, I want something just like this
噢,我想要某件事就像如此

 

Oh, I want something just like this
我只想要某件事就像如此

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()