close

當初會聽到這首是因為youtube推薦才因緣際會點進去的(本身是個看歌名跟封面選歌聽的人)。

結果爆好聽啊──喜歡這節奏,但我記得那時候留言清一色都說不太喜歡這種drop,覺得滿奇怪的哈哈,但現在好像又都是好評了。

Lauv的歌聲很好聽啊,其他歌也很不錯,喜歡這種輕音樂的人可以去聽聽(因為他好像比較少人知道所以就多說了點啦)。

 

 

To be young and in love in New York City
變得再次年輕以及陷入熱戀,在這紐約城市裡頭
To not know who I am but still know that I'm good long as you're here with me
醉到不知道自己是誰,但仍然知道我很好只要你留在這邊陪我
To be drunk and in love in New York City
醉到不省人事但又陷入戀愛,在這紐約城市裡頭
Midnight into morning coffee
從深夜到早晨的咖啡
Burning through the hours talking
經過了數小時的徹夜暢聊

 

Damn
真該死啊
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I knew from the first time, I'd stay for a long time
我知道的啊,第一次見面開始,我已經佇足了許久
'Cause I like me better when—
因為我更喜歡自己了,
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時

 

I don't know what it is but I got that feeling
我不知道該怎麼形容,但就是有一種感覺
Waking up in this bed next to you, swear the room—yeah—it got no ceiling
在你的身邊甦醒過來,然後咒罵了房間一番——對,它竟然沒有天花板
If we lay, let the day just pass us by
再次躺下,讓時間就這麼過去吧
I might get to too much talking, I might have to tell you something
我可能說了太多的話,我可能必須誠實的告訴你一些事

 

Damn
該死的
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I knew from the first time, I'd stay for a long time
我知道的啊,第一次見面開始,我已經佇足了許久
'Cause I like me better when—
因為我更喜歡自己了
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時

 

Stay awhile stay awhile
再待一下、再待一下
Stay here with me
待在這裡陪著我
Stay awhile stay awhile, oh
再待一下、再待一下,噢…
Stay awhile stay awhile
再待一下、再待一下
Stay here with me
待在這裡陪著我
Lay here with me
躺在這裡陪著我
Yeah, yeah

 

I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時
I knew from the first time, I'd stay for a long time
我知道的啊,從第一次見面開始,我已經佇足了許久
'Cause I like me better when—
因為我更喜歡自己了
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時

 

I like me, I like me
我喜歡、我好喜歡
Look who you made me, made me, oh no
Better when
看看是你讓我、是你讓我——不會再比這更好了
I like me better when I'm with you
我更喜歡自己了,當你在我身邊時

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Lauv 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()