close

也是我的舊翻譯了,反正都先丟上來再看看吧哈哈哈。

 

Waiting for the time to pass you by
等待時光從你身上流逝
Hope the winds of change will change your mind
希望那變化無常能改變你的心意
I could give a thousand reasons why
我可以給出一千個理由說明原因
And I know you, and you've got to
我懂你,而且你也明白我

 

Make on you own, but we don't have to grow up
由你自己下決定,但我們也不用非得成長不可
We can stay forever young
我們可以永遠都如此年輕
Living on my sofa, drinking rum and cola
躺在我的沙發上,喝著朗姆酒和可樂
Underneath the rising sun
在那升起的朝陽之下
I could give a thousand reasons why
我可以給出一千個理由說明原因
But you are going, and you know that
但是你決定前行,你知道的

 

All you have to do is stay a minute
你需要做的只是多留下那一分鐘
Just take your time
你可以儘管慢慢來
The clock is ticking, so stay
而那時鐘仍然不斷滴答作響,所以留下吧
All you have to do is wait a second
你需要做的只是多等待那一秒鐘
Your hands on mine
讓你的手牽著我的
The clock is ticking, so stay
而那時鐘滴答作響,所以留下吧

 

All you have to do is
你只需要
All you have to do is stay
你只需要留下

 

Won't admit what I already know
我將不會承認我已知的事物
I've never been the best at letting go
我從來就不擅長讓你離開
I don't wanna spend the night alone
我也不想獨自一人度過漫漫長夜
Guess I need you, and I need to
我猜我還是需要你吧,而我也需要去

 

Make on my own, but I don't wanna grow up
自己下定決心,但我並不想長大
We can stay forever young
我們可以永遠都如此年輕
Living on my sofa, drinking rum and cola
躺在我的沙發上,喝著朗姆酒跟可樂
Underneath the rising sun
在那升起的朝陽之下
I could give a million reasons why
我可以給出一百萬個理由說明
But you are going, and you know that
但你仍然前行,你明白的

 

All you have to do is stay a minute
你需要做的只是多留下那一分鐘
Just take your time
你可以儘管慢慢來
The clock is ticking, so stay
那時鐘仍然不斷滴答作響,所以留下吧
All you have to do is wait a second
你需要做的只是多等待那一秒鐘
Your hands on mine
讓你的手牽住我的
The clock is ticking, so stay
而那時鐘還滴答作響,所以留下吧

 

All you have to do is
你只需要
All you have to do is stay
你只需要留下

All you have to do is stay
你只需要留下
So stay, yeah
所以留下吧

 

All you have to do is stay a minute
你需要做的只是,留下那一分鐘
Just take your time
你可以儘管慢慢來
The clock is ticking, so stay
那時鐘仍然不斷滴答作響,所以留下吧
All you have to do is wait a second
你需要做的只是,等待那一秒鐘
Your hands on mine
讓你的手牽住我的
The clock is ticking, so stay
而那時鐘滴答作響,所以留下吧

 

All you have to do is stay
我只要你留下

arrow
arrow
    文章標籤
    電子音樂 Zedd Alessia Cara
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()