close

 

The silence is so loud
這陣寂靜如此突兀
I'm on my own in this whole crowd
我獨自一人,在這整個人群中
And I know what's been said
我突然知道該說些什麼了
I'm never gonna regret u
我永遠都不會後悔遇見你

 


 

是BEAUZ啊!我很喜歡他做的remix,一直都對他滿有印象的。這首歌也是很好聽,聽久了甚至滿洗腦哈哈。

 

 

 

[Verse 1]
I struggle with these situations
我在許多情況下掙扎不已
I never know what to say
從來不曉得該說什麼
I've made my share of bad decisions
我做的事情從來都是糟糕的決定
But I’d rather move than stay
寧可逃避也不要留下來

I heard about your reputation
我在外聽說了關於你的傳聞
But I'm gonna take my time
但我這次要按照自己的步調走
'Cause the way you got me feeling
因為你在我心裡產生的感覺
Is what I thought I’d never find
是我從來以為不可能擁有的

 

[Pre-Chorus]
The silence is so loud
這陣寂靜如此突兀
I'm on my own in this whole crowd
我獨自一人,在這整個人群中
And I know what's been said
我突然知道該說些什麼了
But I'm never gonna regret u
我永遠都不會後悔遇見你

 

[Chorus]
Fuck time if timing's not right, yeah
去他的時間,假如時機不肯降臨的話
What's one more, one more rough ride, yeah
再多一次什麼、再多一次艱難的過程
I'm down, I'd rather have tried
我很失望,我寧願經過無數次的努力嘗試
No, I'm never gonna regret u
不、我永遠都不會後悔遇見你

No, I'm never gonna regret u X2
不、我永遠都不會後悔遇見你

 

[Verse 2]
I question every situation
我對每個情況都感到疑問
I need to try and calm my mind
我必須嘗試,冷靜自己的情緒
What I feel when I'm beside you
那種當我在你身邊時擁有的感覺
Gets a little stronger every time
隨著每一次接觸越來越明顯

I didn't want to get too close, no
我不想要與你靠得太近
But this doesn't happen every time
但每一次卻都與我所想的相反
I need to stand by my decisions
我必須堅持我自己的決定
'Cause I can't get you off my mind
因為我無法停止你在我心裡徘徊

 

[Pre-Chorus]
The silence is so loud
這陣寂靜如此突兀
I'm on my own in this whole crowd
我獨自一人,在這整個人群中
And I know what's been said
我突然知道該說些什麼了
But I'm never gonna regret u
我永遠都不會後悔遇見你

 

[Chorus]
Fuck time if timing's not right, yeah
去他的時間,假如時機不肯降臨的話
What's one more, one more rough ride, yeah
再多一次什麼、再多一次艱難的過程
I'm down, I'd rather have tried
我很失望,我寧願經過無數次的努力嘗試
No, I'm never gonna regret u
不、我永遠都不會後悔遇見你

No, I'm never gonna regret u X2
不、我永遠都不會後悔遇見你

 

[Bridge]
And the silence is so loud
而這陣寂靜是如此突兀
I'm on my own in this whole crowd, mm na
我獨自一人,在這整個人群中
(Said I'm never gonna regret u)
(說我永遠都不會後悔遇見你)
And I know what's been said
而我突然知道該說些什麼了
But I'm never gonna regret u, no
我永遠都不會後悔遇見你
(Said I'm never gonna regret u)
(說我永遠都不會後悔遇見你)

 

[Chorus] X1

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()