close

 

I need a hero in the night
我需要一個會在夜晚現身的英雄
Will you catch me when I die
你會在我死亡時接住我嗎
Need a hero to bring me light
需要英雄帶給我光明
With you I know I'll fly
與你一同,我將能飛翔

 


 

會翻這首只是因為感覺歌詞會很中二,然後剛好想看一點類似的字句就來翻了哈哈(很偶爾會這樣的吧)。我原本以為會是很血腥黑暗然後來個黎明的曙光拯救世界那種(啥小

結果其實還好,描寫沒有那麼浮誇啦zzz

 

 

 

I don't wanna run away from my demons
我不想要再逃避我心中的惡魔
That haunt me everyday
每一天都侵擾著我
The morning will come to stop all the bleeding
早晨的到來會讓所有的傷口停止流血
And heal my bitter pain
療癒我痛苦的疼痛
Lost and alone I am calling
失落且孤獨,我呼喚著
Praying for angels to lift me up
祈禱天使降臨帶我升天
I need a savior to break these chains that hold my soul
我需要一個救世主來解開,那些困住我靈魂的鎖鏈

 

I need a hero in the night
我需要一個會在夜晚現身的英雄
Will you catch me when I die
你會在我死亡時接住我嗎
Need a hero to bring me light
需要英雄帶給我光明
With you I know I'll fly x2
與你一同,我將能飛翔

 

Battles will come to prove I am human
無數的戰鬥將到來,證明我是個脆弱的人類
My weakness on display
所有弱點展露無遺
But you give me life
但你卻給了我生命
My confident healer
恢復我自信的治療者
To wipe my past away
擦去我過往的痕跡

 

I need a hero in the night
我需要一個會在夜晚現身的英雄
Will you catch me when I die
你會在我死亡時接住我嗎
Need a hero to bring me light
需要英雄帶給我光明
With you I know I'll fly x2
與你一同,我將能飛翔

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()