close

 

I need to be careful
我得更加小心
You're moonlight, I'm werewolf
你是月光,我則是狼人
And when you come through
而當你來到我面前
Everything gets teared up
一切就將被我撕毀

 


 

天啊Quinn XCII又回來了,明明也才翻人家幾首歌可是已經有老朋友的感覺。不,可是我私底下還聽了他的一堆歌,所以也不能算是很陌生吧(重點在哪

總之這首歌有MV,而且滿...滿有趣的,感覺是有跟萬聖節做應景,有興趣的人可以再自己點連結去看。

難得翻譯了Quinn的歌我就再推薦幾首他的舊歌好了,Make TimeBonesBootleggin'DemonIron & SteelWorstAlways Been YouSweet Talk(ACADEMY ft.)、You Should Get To Know Me(Jeremy Zucker ft.)

來吧大家一起飯起來!(乾這又不是韓團

 

 

 

[Verse 1: Quinn XCII]
I don't wanna see your face again
我不想要再一次看見你的臉
Unless you dancin' in the crowd with your best friend
除非你選擇和你最好的朋友在人群中跳舞
Tryna make the past irrelevant
試著將過去隔絕在腦海之外
So I pick the weapon sharp enough to cut the tension
所以我舉起足夠鋒利的武器好削減緊張

Thought I got sick of your silhouette
以為我已經厭倦了你的臉龐
But my hairs stand up every time that you are mentioned
可是每當提起你的事情,我仍會情不自禁的寒毛直豎
Lately, I feel like the living dead
最近以來,我總感覺像是行屍走肉
But secretly, I hope it never, ever, ever ends
但在內心深處,我卻又希望這一切永遠、永遠、永遠都別停

 

[Pre-Chorus 1: Quinn XCII]
Caught me slipping, wasn't sober
我喝得爛醉,跌倒在地
But they said the party's over, nicotine over my face now
但他們都說派對已經結束,尼古丁的味道充斥我的鼻腔
Leaving the house, now I'm a loner
離開那棟房子,我又成了獨自一人
But I can't forget how you makin' my heart move like a greyhound
可是我仍忘不了那晚你令我的心跳加速,就像隻灰獵犬

 

[Chorus: Quinn XCII]
I need to be careful
我得更加小心
You're moonlight, I'm werewolf
你是月光,我則是狼人
And when you come through
而當你來到我面前
Everything gets teared up
一切就將被我撕毀

I'm straight from this graveyard
我從墓園裡直線出發
You linger on brave hearts
你縈繞在我勇敢的心上
I howl at the moon
我對著月亮高聲嚎叫
Don't know what to do
不曉得該怎麼辦才好

 

[Verse 2: Yoshi Flower]
Girl, I think I need a cigarette, yeah
女孩,我想我需要再來一支菸
Doing all these things that I regret, yeah
把所有後悔的事情都做過一遍
Heaven sent, but I'm hell-bent, yeah
天堂到我眼前,但我已經下定決心
Shoot a silver bullet in my chest, yeah
朝我的胸口射出銀色子彈吧
I almost forget that I was nasty
我幾乎都要忘記我的過去有多骯髒
Everything last night distorted and I thought that I was classy
昨晚的一切是多麼扭曲,我還想著我能裝的優雅
Why you gotta spite me, at me
為什麼你要傷害我,針對我
Happens on the nightly, running in these Nikes, yeah
在夜間發生,看看那些倉皇逃走的Nike鞋子們

 

[Pre-Chorus 2: Yoshi Flower]
I wish that I didn't change the ZIP code
我希望我不曾去改變郵政編碼
I wish that I didn't try to go cash out the thrift store
我希望我不曾嘗試去能夠兌現的舊貨商店
I wish that I didn't have to take off all these ripped clothes
我希望我可以永遠不用脫下這些破爛的衣服
I wish that I never, ever, ever let the fifth pour
我希望我永遠、永遠、永遠都別喝下第五杯烈酒
Now I'm singing
現在我正唱著

 

[Chorus: Quinn XCII]
I need to be careful (Careful)
我得更加小心
You're moonlight, I'm werewolf (Werewolf)
你是月光,我則是狼人
And when you come through (Yeah)
而當你來到我面前
Everything gets teared up (Teared up)
一切就將被我撕毀

I'm straight from this graveyard (Graveyard)
我從墓園裡直線出發
You linger on brave hearts (Brave hearts)
你縈繞在我勇敢的心上
I howl at the moon
我對著月亮高聲嚎叫
Don't know what to do
不曉得該怎麼辦才好

 

[Bridge: Quinn XCII]
Caught me slipping, wasn't sober
我喝得爛醉,跌倒在地
But they said the party's over
但他們都說派對已經結束
Nicotine over my face now
尼古丁的味道充斥我的鼻腔
Leaving the house, now I'm a loner
離開那棟房子,我又成了獨自一人
But I can't forget how you making my heart move like a greyhound
可是我仍忘不了那晚你令我的心跳加速,就像隻灰獵犬

And I know you hear the rumors and the way that I would do ya
而且我知道你聽說了謠言,那些我可能會做出的事情
So you know that I can't stay around
所以你明白我不能留在這裡
When they chase me, I maneuver, find a way to get back to ya
當他們追捕我,我就小心的潛行,尋找回到你身邊的方法
Give you space so that you're safe now
我的疏離才讓你現在得以安好

 

[Chorus: Quinn XCII]
I need to be careful
我得更加小心
You're moonlight, I'm werewolf
你是月光,我則是狼人
And when you come through
而當你來到我面前
Everything gets teared up
一切就將被我撕毀

I'm straight from this graveyard
我從墓園裡直線出發
You linger on brave hearts
你縈繞在我勇敢的心上
I howl at the moon
我對著月亮高聲嚎叫
Don't know what to do
不曉得該怎麼辦才好

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()