close

 

Let's burn in a blaze of glory
讓我們在榮耀的火焰中燃燒
Let's put it out in a field of snow
讓我們把一切遺留在遙遠的那片雪地
You told me it's not my story
你告訴我這並不是我的故事
But I feel you wanna go
但我感覺你渴望離開

 


 

好久沒發文!趁心血來潮熬夜翻了幾首扔上來。

Yoe Mase這首歌從兩個月前釋出就有聽過了,然後最近他的新專輯"Soldier"發布,又多了一些個人覺得滿好聽的歌曲,就想說一起發上來這樣。

這張專輯叫做"Soldier",所以可以看到他的歌背景圖片都是跟士兵有關的圖畫。我就想說"恩那或許這張專輯的歌就是在描寫戰場上的士兵吧",便以這樣的概念下去翻了,一個但書的概念哈哈哈(很有事

 

 

 

[Verse 1]
We're going out
我們要離開了
We're going out with a boom
伴隨著轟隆聲,我們要離開了
You told me "Honey, I don't got any money to use"
你告訴我"甜心,我身上沒有任何一分錢"
I said "Listen, I got no deadlines for me"
我回答"聽著,我並沒有給自己設下放棄的期限"
I swear I'm gonna make it as long as I keep taking the heat
我發誓我會成功的,只要我的身體尚留有餘溫

 

[Pre-Chorus]
Did I ever really matter to you?
我是否對你來說真的是重要的
You're the best, but not my cure
你是最好的,但並不是我的良藥
And I swear I could see right through you
我發誓,我可以明白的看透你
I say "yeah", but I'm not sure
我說好,但我並不確定
Let's burn in a blaze of glory
讓我們在榮耀的火焰中燃燒
Let's put it out in a field of snow
讓我們把一切遺留在遙遠的那片雪地
You told me it's not my story
你告訴我這並不是我的故事
But I feel you wanna go
但我感覺你渴望離開

 

[Chorus] X2
Oh prove me wrong
噢,證明我錯了
Oh prove me wrong
噢,證明我錯了
Say you won't go
說你不會離我而去

 

[Verse 2]
You said it was a struggle
你說過這只是在掙扎
You said it wasn't easy to give
你說一切不能這麼輕易地就給予
But it wasn't getting smarter
但我們不會因為這樣而學到教訓
It was getting so much harder to live
只會讓活下去變得更加困難
I know you never wanted to stay in somewhere haunted again
我知道你不會再想留在某個陰氣沉沉的地方
I know in my heart, I never thought you'd abandon a friend
我打從心底的知道,但我從未想過你最後會選擇遺棄你的朋友

 

[Chorus] X2
Oh prove me wrong
噢,證明我錯了
Oh prove me wrong
噢,證明我錯了
Say you won't go
說你不會離我而去

 

[Pre-Chorus]
Did I ever really matter to you?
我是否對你來說真的是重要的
You're the best, but not my cure
你是最好的,但並不是我的良藥
And I swear I could see right through you
我發誓,我可以明白的看透你
I say "yeah", but I'm not sure
我說好,但我並不確定
Let's burn in a blaze of glory
讓我們在榮耀的火焰中燃燒
Let's put it out in a field of snow
讓我們把一切遺留在遙遠的那片雪地
You told me it's not my story
你告訴我這並不是我的故事
But I feel you wanna go
但我感覺你渴望離開

 

[Chorus] X4

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Yoe Mase 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()