close

 

Baby, without you I am homeless
寶貝,少了你的陪伴,我無家可歸

 


 

我就是被這首歌煞到的!一開始聽無感,之後某次循環到突然覺得超好聽,推薦平常也會隨機播放音樂的人試試看這首哈哈哈(怎麼有種推銷的感覺

然後喜歡的人可以去支持Yoe Mase的新專輯"Soldier",聽其他好聽的歌,據本人說這張專輯在iTunes上有排名前20,滿厲害的吧!

 

 

 

I wish I didn't know you so well
我希望我不曾這麼的了解你
We would be much better
這樣現在的我們或許都能更好
I wouldn't read your face like I read your letters
我無法透過你的來信就得知你真實的情緒
I pray to myself, I'll reverse the problems
我向我自己期許,我將能扭轉戰局
You can sit back and relax, I'll solve 'em
你只需要坐在家中放心地等待,我會解決一切

 

But I won't burn out
但我永不會倦怠
All my hands, I'm kneeling
用我的雙手,跪著也要前行
I will take control of all these fears I'm feeling
控制住所有正流經我腦海的恐懼
Let me be a part of endless moments
我體會到了這樣的時刻像是永無止盡
Baby, without you I am homeless
寶貝,少了你的陪伴,我無家可歸

 

I wish I didn't know you so well
我希望我不曾這麼的了解你
We would be much better
這樣現在的我們或許都能更好
And go embrace the sun, and I go face the weather
你去擁抱溫暖的陽光,我則得面對不穩定的氣候
It's just so hard trying to be good
努力變得樂觀是多麼困難的一件事
Why do you make me feel so misunderstood?
為什麼你會讓我感覺如此迷茫

 

But I won't burn out
但我永不會倦怠
All my hands, I'm kneeling
用我的雙手,跪著也要前行
I will take control of all these fears I'm feeling
控制住所有正流經我腦海的恐懼
Let me be a part of endless moments
我體會到了這樣的時刻像是永無止盡
Baby, without you I am homeless
寶貝,少了你的陪伴,我無家可歸

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Yoe Mase 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()