close

 

I surrender, you got my love, serious
我投降,你得到了我的愛,認真的

 


 

這次更新的所有歌最帶感就是這首🔥🔥🔥 Midnight Kids太讚了,還有Matthew Koma簡直品質保證,兩人合作了一首好歌,不會讓你失望的👍

 

 

 

[Verse 1]
I'll never kiss you with indifference
我絕不會抱著冷漠的態度去親吻你
I won't hurt you like the others did
我不會像其他人一樣傷害你的心
I won't lie to save face, no
我不會用說謊來挽回面子,不
Cause I won't have to
因為我根本不需要
All I ask you
我只要求你

 

[Pre-Chorus]
Is to put one foot in front of the other
移動腳步來到我的面前
And your hand in my hand
然後將手伸進我的掌心裡
Keep a light on, on the night stand
開啟一盞燈,在夜裡保持明亮
My plans got big plans for your plans
對你的未來我有更大的夢想
Oh, I had a fear of us
噢,我曾經擔憂於我們的關係
And now both my hands are up
可是現在我卻舉起了我的雙手

 

[Chorus]
I surrender, you got my love, serious
我投降,你得到了我的愛,認真的
I surrender, you got my love, serious
我投降,你得到了我的愛,認真的
You're the center of my, of my universe now
你是我的中心,全宇宙唯一的中心
It's all for us now
這一切都是為了我們
What a beautiful sound
多麼美麗的聲音
I'm serious, serious, oh
我是認真的、認真的,噢

 

[Post-Chorus]
You're the center of my, of my universe now
你是我的中心,全宇宙唯一的中心
It's all for us now
這一切都是為了我們
What a beautiful sound
多麼美麗的聲音
I'm serious, serious, oh
我是認真的、認真的,噢

 

[Verse 2]
I wanna stay with you in New York
我想要和你一起待在紐約
Take your picture against Tokyo
拍攝你在東京遊玩的照片
Pause your whole universe
暫停你的整個宇宙
And be your intermission
讓我當你的中場休息
With your permission
請給我你的允許

 

[Pre-Chorus]
To put one foot in front of the other
讓我移動腳步站在你的面前
And your hand in my hand
然後你將手伸進我的掌心裡
Keep a light on, on the night stand
開啟一盞燈,在夜裡保持明亮
My plans got big plans for your plans
對你的未來我有更大的夢想
Oh, I had a fear of us
噢,我曾經擔憂於我們的關係
And now both my hands are up
可是現在我卻舉起了我的雙手

 

[Chorus]
I surrender, you got my love, serious
我投降,你得到了我的愛,認真的
I surrender, you got my love, serious
我投降,你得到了我的愛,認真的
You're the center of my, of my universe now
你是我的中心,全宇宙唯一的中心
It's all for us now
這一切都是為了我們
What a beautiful sound
多麼美麗的聲音
I'm serious, serious, oh
我是認真的、認真的,噢

 

[Post-Chorus]
You're the center of my, of my universe now
你是我的中心,全宇宙唯一的中心
It's all for us now
這一切都是為了我們
What a beautiful sound
多麼美麗的聲音
I'm serious, serious, oh
我是認真的、認真的,噢

 

[Outro]
One foot in front of the other
站在另一個人面前
And your hand in my hand
你將手伸進我的掌心裡
One foot in front of the other
站在另一個人面前
And your hand in my hand
你將手伸進我的掌心裡
You got my love, serious X3
你得到了我的愛,認真的 X3
I'm serious, serious, oh
我是認真的、認真的,噢

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()