close

 

最近突然開始喜歡聽Rapper的歌。

老實說以前並沒有接觸過這塊所以不確定是不是算饒舌,但我知道是Rap沒錯。而首要推薦就是剛出新專輯的Quinn XCII,天啊他的所有歌都好聽到一個炸掉(有點誇張

看底下網友都預言著Quinn XCII將來會紅,我也這麼覺得,因為他的音樂品質的確都很讚,讓我這鮮少去聽rap的人都能愛上,希望他有朝一日真會大紅。

 

 

 

[Intro]
No one even cares
根本沒人在乎——

[Verse 1]
Tell my friends that I don't need you
告訴我朋友說我並不需要你
Last time we spoke was spring break in that see-through
上一次我們的談話已經是春天剛要降臨時
Conversation we had in the ocean with them waves
我們擁有的對話已經飄向了大海隨波逐流
Brought me down, down, down
這讓我低落、低落、低落
I need you more than I need me
我需要你更多於你需要我
Turned 25, and I feel that I'm peaking
時值25歲,我感覺已經到了高峰
You're in Detroit, when I call you, you're sleeping
你住在底特律,當我打給你時你卻睡著了
That's bringing me down, down, down
這讓我感到難過、難過、難過

[Pre-Chorus]
Am I wasting my breath?
難道我在浪費時間嗎?
You're not even upset
你甚至一點也不失望

 

[Chorus]
When's the last time that you called me just to say hi?
何時是你最後一次打給我,只為了說嗨?
Claiming that you don't remember things that I said to you, acting all sly, sly
聲稱你不記得了我告訴過你的事,舉止多麼狡猾、狡猾
Am I supposed to say that I'm thriving?
還是我應該說我已經獲得了成功?
That I got girls on the side? 'Cause I don't
擁有了另一個女孩在我身邊?不我才不會
It's always been you
那裡永遠是你
Yeah, I don't
耶,我才不會
It's always been you
那裡永遠是你

 

[Verse 2]
Message you, but it's a typo
訊息給你,但那是一個手誤
Telling your friends that I'm acting all psycho
你告訴你的朋友,我表現的就像個神經病
Got my attention when you call me Michael
引起我的注意了,當你喚我Michael時
That's bringing me down, down, down
這讓我好難過、難過、難過
Remember nights when you undressed
記得那些你與我坦誠相見的夜晚
Valley to Venice, top down with your sundress
山谷到威尼斯,你穿著背心裙從上而下走來
Then I say one thing that makes you so upset
而我說了一件事情,卻令你感到心煩
That brings you down, down, down
這讓你低落、低落、低落

[Pre-Chorus]
Am I wasting my breath?
難道我在浪費時間嗎?
You're not even upset
你甚至一點也不失望

 

[Chorus]
When's the last time that you called me just to say hi?
何時是你最後一次打給我,只為了說嗨?
Claiming that you don't remember things that I said to you, acting all sly, sly
聲稱你不記得了我告訴過你的事,舉止多麼狡猾、狡猾
Am I supposed to say that I'm thriving?
還是我應該說我已經獲得了成功?
That I got girls on the side? 'Cause I don't
擁有了另一個女孩在我身邊?不我才不會
It's always been you
因為我只愛你
Yeah, I don't
耶,我才不會
It's always been you
我只愛你一個


[Bridge]  x2
For some reason, you don't think
因為某些原因,你並不這麼覺得
That you're the one for me, for me
你就是我心裡的唯一、唯一

 

[Chorus]
When's the last time that you called me just to say hi? (Just to say hi?)
何時是你最後一次打給我,只為了說嗨?
Claiming that you don't remember things that I said to you, acting all sly, sly (acting all sly)
聲稱你不記得了我告訴過你的事,舉止多麼狡猾、狡猾
Am I supposed to say that I'm thriving?
還是我應該說我已經獲得了成功?
That I got girls on the side? 'Cause I don't (I don't)
擁有了另一個女孩在我身邊?不我才不會 
It's always been you
我只愛你一個
Yeah, I don't
耶,我才不會
It's always been you
那裡永遠是你

 


 

最後還是說一下,他的新專輯"The Story Of Us"推出囉,是希望喜歡的人也可以多去關注和聽歌。

因為比較少人知道所以就多說了點啦哈哈。

 

• Quinn XCII

 https://soundcloud.com/quinn-official

 https://www.youtube.com/user/WatchQuinn

 https://www.facebook.com/quinnxcii/

 https://twitter.com/quinnxcii

 

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()