close

 

Martin最近火力全開,出了好多新歌🔥 這首的旋律一樣非常正面而且帶感,第一次聽就愛上了。

Btw之前他在Ultra邁阿密的live影片釋出了,很精采很好看,沒看過Martin現場或是像我一樣晚上無聊的人很推薦去看看啊>> Martin Garrix - Live @ Ultra Music Festival Miami 2019

 

 

 

[Verse 1]
Oh, we've been at it for so, so long
噢,這麼久以來,我們都是這樣度過的
And you keep telling me that I’m wrong
你卻一直告訴我,我的行為是錯的
And your eyes only see what they want to see
你的雙眼只願意看見它們想看的事物
And now you're blinded when I leave
就連我離開之時,你的眼神也都是蒙蔽的

 

[Chorus]
And all I say is no
而我所要說的,只有否認
I am not mistaken
我並沒有弄錯任何事情
This time, I am sure
這一次,我非常確定
No, I'm not mistaken
不,我沒有弄錯任何事情
Whatever it is, I am sure
無論如何,我都很確定
I am sure
我很確定

 

[Drop]
I am sure
我很確定

 

[Verse 2]
Oh, I’ve been waiting for the day
噢,我一直都在等著這一天
When things will never ever be the same
當每一件事情都不會再重蹈覆轍
Locked down 'cause we're already in too deep
堅定心志,因為我們已經無法回頭
They lie when they claim we are asleep
它們都在說謊,宣稱我們是執迷不醒

 

[Chorus]
And all I say is
而我要說的只有
No, I'm not mistaken
不,我沒有弄錯
This time, I am sure
這一次,我非常確定
No, I'm not mistaken
不,我沒有弄錯任何事情
Whatever it is, I am sure
無論如何,我都很確定
I am sure
我很確定

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()