close

 

I'll lift you when you're feeling low
當你低潮時我會將你扶起
I'll hold you when the night gets cold
當夜晚寒冷時我會給你懷抱
You'll never have to be alone
你永遠都不會感到孤單
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

 


 

感覺Gryffin的歌都很正向呢,我是說每一首歌的曲調跟節奏編排方式都很激昂向上這樣,歌詞的話倒是很多歌都差不多啦哈哈。

我覺得我以後應該要勤勞一點更新,不然都在發之前想翻的舊帳,然後新歌就翻不到了,這樣有點可惜(雖然沒人在意也沒差

然後現在是半夜了,真的會發文發到有點詞窮欸哈哈哈(意味不明

更新:MV出爐了,有點感人!

 

 

 

[Verse 1]
Simple as can be
這是如此簡單
I got your hands in mine
我緊緊牽著你的手
And you don't have to listen carefully
你甚至不需要聽得多麼仔細
I'll tell you a thousand times
因為我會在你耳邊說上千百次

 

[Pre-Chorus 1]
Anything you feel, put it all on me
你心裡的所有感覺,把它們告訴我
All of your thoughts, I want everything
你所有的想法,我想要知道一切
And when you get sad, like you do sometimes
而當你感到悲傷,只需要和以往一樣
Put it all on me
全部傾訴於我
Put it all on me
全部傾訴於我吧

 

[Chorus]
I'll lift you when you're feeling low
當你低潮時我會將你扶起
I'll hold you when the night gets cold
當夜晚寒冷時我會給你懷抱
You'll never have to be alone
你永遠都不會感到孤單
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

No love lost, we've got you and I
不再有遺失的愛,這裡有我和你相伴
No clouds, we shoot them out the sky
空中沒有烏雲,我們掃除了所有陰霾
You'll never have to be alone
你永遠都不會感到孤單
And that's all you need to know
而這就是你所需要知道的一切

And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

 

[Verse 2]
Simple as can be
就是如此簡單
I'm gonna be around
我會一直在你身邊
And you know we got everything we need
而你知道我們已經有了所需要的一切
Look at this thing we found
看看我們找到的珍貴情感吧

 

[Pre-Chorus 2]
Anything you feel, put it all on me
你心裡的所有感覺,把它們告訴我
Your fears and your thoughts, give me all of it
你的擔憂和你的想法,全部都告訴我
And when you get sad, like you do sometimes
而當你感到悲傷,只需要和以往一樣
Put it all on me
全部傾訴於我
Put it all on me
全部傾訴於我吧

 

[Chorus]
I'll lift you when you're feeling low
當你低潮時我會將你扶起
I'll hold you when the night gets cold
當夜晚寒冷時我會給你懷抱
You'll never have to be alone
你永遠都不會感到孤單
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

No love lost, we've got you and I
不再有遺失的愛,這裡有我和你相伴
No clouds, we shoot them out the sky
空中沒有烏雲,我們掃除了所有陰霾
You'll never have to be alone
你永遠都不會感到孤單
And that's all you need to know
而這就是你所需要知道的一切

And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

 

[Bridge]
Simple as can be
這是如此簡單
I got your hands in mine
我緊緊牽著你的手
And you don't have to listen carefully
你甚至不需要聽得多麼仔細
I'll tell you a thousand times
因為我會在你耳邊說上千百次
And that's all you need to know
這就是你所需要知道的一切

 

[Chorus] X2

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()