close

 

不得不說,這女生真的超可愛的。

一開始是在Sheepy的頻道上聽到,然後找到她的MV。她說Since I wrote, produced and recorded this song in my bedroom, I thought why not make the music video there too! Cheers to my little bro Reuben for shooting it all on my iphone. 

講得太好了,就是莫名喜歡這樣的直接,在哪裡做音樂就在哪裡拍MV對吧。

而且原來她的大鼓是真的會笑,也太可愛哈哈哈,我以為那是後製結果鼓面竟然真的會跑動畫。(看了另一個採訪她的影片才知道

So talented.

 

 

 

[Verse 1]
Now that I can see another part of me
現在我能看見,來自內心深處的另一個我
Hittin' back, slap in the face, yeah, you were the key
反擊吧,往臉上拍下一掌,你就是那關鍵
Yeah, I knew I'd see this other part of me
耶,我知道我能看見另一部分的我
Beat in my chest, pain in my breast, yeah, you were the key
用力擊中胸口,痛苦在我的胸膛蔓延,你就是那關鍵
And you know, you know that you were right
你知道的,你知道你是對的
You know, you know I hate to fight
你知道的,你知道我討厭爭吵
You know, you know I can't believe
你知道的,你知道我無法相信

 

[Chorus]
You're right there
現在,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
See, you're right there
看,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
(There thinking about you)
(在那裡想著你)

 

[Verse 2]
Yeah, we got crazy, yeah, it did phase me
耶,我們失去了理智,那悲傷曾經推動著我
When you just went and took off
正當你離開,拋下這一切時
Yeah, I know I pushed you
我知道是我逼迫了你
Didn't think you’d follow through and leave me on the rocks
沒有想到你會隨之離去,留下我在孤冷的岩石上
Yeah, I still got no honey, I still got no honey
耶,我仍然沒有得到任何好處、沒有得到任何好處
And we still acting funny, we still acting funny
而我們仍然表現的可笑、我們仍然表現的可笑
Yeah, I could chase you, we'd be up all night
我可以選擇追逐你的身影,我們將徹夜不眠
Like the old days, yeah, we'd never had a fight
就像過往的時光一樣,我們從來不曾有過爭執
Still, I don't know, maybe that just goes to show
依然,我不明白,或許這只是更加表明
I don't know if you're just gonna go, you're just gonna leave
我不明白,如果你就這樣走了、你就這樣離開了
We’re just living off pages, this book's for the ages
那我們的回憶就只是一頁頁的片段罷了,在這由時光寫成的書本裡頭
A rollercoaster like we said, hun
就像我們說過的過山車一樣,是吧?


[Chorus]
You're right there
現在,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
See, you're right there
看,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
(There thinking about you)
(在那裡想著你)

 

[Bridge]
(One more chance, one more chance, one more chance, baby)
(再一次機會、再一次機會、再一次機會,寶貝)
Let me go
讓我走
Or give me one more chance, baby
或你能再給我一次機會,寶貝

 

[Chorus]
You're right there
現在,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
See, you're right there
看,你就在那裡
And I'm right here thinking 'bout
而我在這裡不停的想著
Here thinking about you
不停的想著你
About you
想著你
(There thinking about you)
(在那裡想著你)

 


 

附上採訪的網址:https://youtu.be/-5NaGzi_b1A

截圖:

02.png

她本人

01.png

超可愛的大鼓
 

好啦沒事了。

arrow
arrow
    文章標籤
    G Flip 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()