close

 

And I'll be right here waiting
而我將哪裡也不去的等待著
For you
只為你

 


 

越聽越好聽的一首歌,我半夜不睡覺都在聽這些歌(誰在乎

因為總感覺在夜深人靜時特別適合聽吧

 

 

 

Wherever you are
無論你身在何處
I know that you're far
我知道你都已經離我很遠
You could be miles and miles away
你可能身在好幾里、好幾里之外
You know I will wait
但你知道我會等待
Funny how home is a voice on the phone
究竟我的歸處是怎麼,變成話筒裡的那道聲音
Telling me don't worry 
告訴我不要擔心
Cause you know I will wait
因為你知道我將一直等待 

 

Cause you know I'm made of time for you
因為你知道,我是為你而保留的時間
You know I'm made of time
我是為你而保留的時間
And I'll be right here waiting
我將哪裡也不去的等待著
Gonna be right here waiting
就在這裡等待著
You know I'm made of time for you
你知道我是為了你而保留的時間
You know I'm made of time
你知道我願變成等待你的時光
Gonna be right here waiting
就在這裡等待著
Gonna be right here waiting
就在這裡等待著
For you
為你
For you
為你

 

Just 'cause I'm far
只因為我身在遠方
You still got my heart
但你仍然擁有我的心
And I know I'm miles amd miles away
我知道我離你有好幾里、好幾里之遠
But I know you would wait
但我明白你願意等我
Funny how home is a voice on the phone
究竟我的歸處是怎麼,變成話筒裡的那道聲音
Telling me don't worry
告訴我不要擔心
Cause you know I will wait
因為你知道我將一直等待

 

You know I'm made of time for you
你知道我就是為了你而保留的時間
You know I'm made of time 
你知道我願變成等待你的時光
And I'll be right here waiting
而我將哪裡也不去的等待著
You know I'm made of time for you
你知道我就是為了你而保留的時間
You know I'm made of time
你知道我願變成等待你的時光
And I'll be right here waiting
而我將哪裡也不去的等待著
For you
只為你

 

Wanna be right here next to you
我只想待在你的身邊
Right here next to you, next to you
待在你的身邊、你的身邊

Wanna be right here next to you
我只想待在你的身邊
Right here next to you, next to you
待在你的身邊、你的身邊

Yeah I wanna be
耶,我只想這樣

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()