close

 

OMG 🔥 🔥

Just amazing.

真的是聽前奏就愛上系列,你說說MrSuicideSheep怎麼就都放這麼好聽的歌呢

 

 

 

[Verse 1]
Dreaming in the daylight
在陽光之下做著夢
'Cause I know heaven is a world away
因為我知道天堂遠在一個遙不可及的世界
Yeah, we're here sleeping on the floor
耶,我們安詳的睡在這地板上
But this hell feels better with you
但這地獄般的世界,有了你卻更加美好

Working through the midnight
徹夜未眠的做著工作
I know heaven is a world away
我知道天堂遠在那遙不可及的世界
We're here sweatin' on the floor
我們都精疲力盡的活在這世上
This hell feels better
但這地獄般的世界還能有點美好
Better with you
因為有你

 

[Pre-Chorus] X2
Better with you
有你更好
Better with you
有你更好
Better with you
有你更好
This hell feels better with you
這地獄般的世界,有了你更加美好

 

[Chorus]
You're in my veins
你存在我的血流之中
You're in my blood
你存在我的血液之中
You stop the feeling of giving up
你阻止了,我想放棄的欲望
Oh, I know we don't have much
噢,我知道我們擁有的不多
This hell feels better with you
但這地獄般的世界,有了你卻更加美好
Better with you
更加美好

 

[Verse 2]
Been waitin' here a long time
我在原地等了好長一段時間
Baby heaven ain't on it's way
寶貝,天堂並不在它應在的路上
Well if we're stuck down here forever
但假如我們真的永遠就此停在了原地
At least hell feels better
至少這地獄般的世界還能有點美好
Better with you
因為有你

 

[Pre-Chorus] X2
Better with you
有你更好
Better with you
有你更好
Better with you
有你更好
This hell feels better with you
這地獄般的世界,有了你更加美好

 

[Chorus]
You're in my veins
你存在我的血流之中
You're in my blood
你存在我的血液之中
You stop the feeling of giving up
你阻止了,我想放棄的欲望
Oh, I know we don't have much
噢,我知道我們擁有的不多
This hell feels better with you
但這地獄般的世界,有了你卻更加美好
Better with you
因為有你

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Michl 歌詞翻譯 電音
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()