close

 

There's no way that you can stay here
這裡已經沒有你再留下的理由
I've got no self control
我沒有辦法控制自己了

 

 

 

I was gonna leave
我就要離開了
But you walked right through the door
但你卻又走進我的心門
Caught up in my mind
我陷入自我的世界
Couldn't think straight anymore
再也無法清楚的思考了
The way you held me down like an anchor
你就像那沉重的船錨令我沉入深淵
Put a weight on my heart that I never felt before
還在我的心裡放上我從未體會過的重擔

 

And I'm just looking for company
而我只是試著在尋找一個陪伴
When I know that I shouldn't be
明明知道我不應該這麼做
You should go and find someone
你值得離開去找更好的人
I hope that you don't find no one but me
但我希望你找不到除了我以外的人

 

Turn around, walk away
轉身過去,離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我知道如果你留在這裡
I'll lose my self control
我將無法再克制自己
Go before it's too late
離開吧,在一切太晚之前
There's no way that you can stay here
這裡已經沒有你再留下的理由
I've got no self control
我沒有辦法控制自己了

 

I wanna hold you close
我想要更緊的擁抱你
But I keep telling myself
但我不停的告訴我自己
That you should run away
你應該要轉身離開的
Cause you got somebody else
因為你已經找到了我以外的人陪伴
And it shouldn't be this way with a stranger
那不應該是這樣的結果,你身旁站著一個陌生的人
I know
我明白
But what I feel for you isn't something I can help
可是那感覺卻早已不是我能克服的

 

I'm just looking for company
我只是試著在尋找一個陪伴
When I know that I shouldn't be
明明知道我不應該這麼做
You should go and find someone
你值得離開去找更好的人
I hope that you don't find no one but me
但我希望你找不到除了我以外的人

 


Turn around, walk away
轉身過去,離開吧
Cause I know that if you stay here
因為我知道如果你留在這裡
I'll lose my self control
我將無法再克制自己
Go before it's too late
離開吧,在一切太晚之前
There's no way that you can stay here
這裡已經沒有你再留下的理由
I've got no self control
我沒有辦法控制自己了

There's no way that you can stay here
這裡已經沒有你再留下的理由
I've got no self control
我沒有辦法控制自己了

 

* X2

 

There's no way that you can stay here
這裡已經沒有你再留下的理由
I've got no self control
我沒有辦法控制自己了

 

arrow
arrow
    文章標籤
    DallasK 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()