close

 

噢噢噢這節奏真的很帶感!

 

 

 

Yeah my friends made me go
耶,我的朋友強迫我去
To a stupid LA party
參加洛杉磯的一場愚蠢派對
That night I met you
而在那晚我遇見了你
We drank all the Bacardi*
我們喝光了所有的巴卡迪
Was just drunk enough
這才感覺剛好喝夠
That I smoked a cigarette
然後我靜靜的抽了一根菸
Yeah that night I can't forget
耶,我不可能忘記那晚的
Your stealing my feelings
你偷走我所有心緒的夜晚

 

We were chasing the thrills
我們總在追求刺激的生活
Through Hollywood hills
橫跨過好萊塢山丘
Last night was so crazy
昨晚是多麼瘋狂
Hand me the pills
你遞給我的那些藥片
My head really kills
讓我後來頭痛欲裂
Cause you got that
因為你明白的

 

Hangover love
這宿醉般的愛情
Woke up still think I'm drunk
就算醒來還是感覺暈眩
I'm feeling rough
我感覺非常糟糕
Don't think that I can get up, oh--
無法想像我能順利起床,噢--
And I can't get enough of this
而我也無法從中得到滿足
Hangover love
這令我宿醉的愛情

 

Now I know how it feels
現在我明白這感覺如何了
Waking up with Sunday scaries
從週末的恐懼中醒來
I hope that you'll text
我希望你能發個短信給我
Think I need a bloody mary
同時我還需要來杯血腥瑪麗
I just want my phone
但現在我只想要我的手機
To light up and say your name
打開螢幕並說出你的名字
Just be real
不是做夢就好
Don't play these games
不要玩些無聊的把戲
I'm dealing with feelings
我還在處理這些莫名的感覺

 

We were chasing the thrills
我們總在追求刺激的生活
Through Hollywood hills
橫跨過好萊塢山丘
Last night was so crazy
昨晚是多麼瘋狂
Hand me the pills
你遞給我的那些藥片
My head really kills
讓我後來頭痛欲裂
Cause you got that
因為你明白的

 

Hangover love
這宿醉般的愛情
Woke up still think I'm drunk
就算醒來還是感覺暈眩
I'm feeling rough
我感覺很糟糕
Don't think that I can get up, oh--
無法想像我能順利起床,噢--
And I can't get enough of this
而我也無法從中得到滿足
Hangover love
令我宿醉的愛情

 

One fifty one
第151次
Been craving that lately
最近我總是渴望著你
I think I want
我想我會希望
This to be daily
這成為日常
Baby tell me that
寶貝告訴我
You want me just as bad
你也這樣無可救藥的想著我

Stuck in bed
困在這張床上
With you in my head
想著腦海裡的你
Left with this
最後餘留的只剩

Hangover love
這令我宿醉的愛情


*Bacardi:原產於古巴的西印度朗姆酒。

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()