close

 

有點晚發了,Kygo的風格一直很獨特,這樣輕輕柔的曲風很喜歡

 

 

 

 

[Verse 1: Billy Raffoul]
You're more than just a notch in my belt
你並不只是我夜晚孤單時的慰藉
A story to tell
告訴你一個故事
The only thing on my mind
告訴你我心中唯一想著的事情
And it's keeping me up at night, hmm
那就是讓我徹夜難眠的事情
I know you're making magic somewhere
我知道你在不知不覺中施展了某種魔力
But not by yourself
但並不是你的意願
That might be the reason why
可是那或許就是原因
It's keeping me up at night, hmm
讓我能徹夜未眠想著你的原因

I can smell you on the pillow where you used to lay
我還能聞到你殘留在我枕邊的香味
And it's keeping me up at night
這讓我徹夜難眠
And it's keeping me up, oh
讓我時時刻刻都想念著你

 

[Chorus: Billy Raffoul]
Another night, another strangers door
到了另一個夜晚,面對另一扇陌生的門
Hoping when it opens
我卻希望當它開啟時
I'll see you
看見的是你

 

[Verse 2: Billy Raffoul]
You're more than just a notch in my belt
你並不只是我夜晚孤單時的慰藉
A story to tell
告訴你一個故事
The only thing on my mind
告訴你我心中唯一想著的事情
It's obvious I'm not doing well
很明顯的我犯了許多錯誤
Do you see these eyes, when have you known me to cry?
但你看見這雙眼眸了嗎,你何時才會知道我其實也落下了淚?
I'm just sitting here remembering how your lips taste
我只能茫然坐著,憶起和你回憶中的擁吻
And it's keeping me up at night
這樣的思念讓我徹夜難眠
And it's keeping me up
讓我整夜未眠


[Chorus: Billy Raffoul]
Another night, another strangers door
到了另一個夜晚,面對另一扇陌生的門
Hoping when it opens
我卻希望當它開啟時
I'll see you
看見的是你

 

[Bridge: Billy Raffoul]
Wishing I could go back X4
我多希望能回到過去 X4
To that night
到那個夜晚
To that strangers door
回到那扇陌生的門前
Knowing when it opened
知道當它開啟的那瞬間
 I'd see you... (oh)
我就能見到你
You...
你...
That I'd see you
我終於能見到你

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 Kygo Billy Raffoul
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()