close

 

wherever you go, I'll just hold you forever.

 

晚發了,神級好聽。

 

 

 

[Verse 1: The Night Game]
This is our last goodbye
這就是我們最後的道別了
Don't come and find me
不要再來找我
So hard to see you cry
因為我不願意面對你難過哭泣的臉
Please, somebody blind me
我寧願請求上天讓我再也看不見

 

[Pre-Chorus 1: The Night Game]
'Cause I can feel it
因為我能感覺得到
I'm still lagging onto every word
我仍然停留在過去說過的種種話語
My heart is beating
我的心臟在胸口跳動
And I'm sorry that I left you hurt
我好抱歉讓你獨自一人承受這傷痛

 

[Chorus: The Night Game]
We were kids in love
我們是相愛著的孩子啊
And then we grew up
直到後來我們都長大了
But won't you hold me close tonight
但你今晚不過來擁著我嗎?
Like we're kids in love?
就像從前相愛的我們一樣?
Kids in love X3
相愛的孩子 X3

We were kids in love
我們是相愛著的孩子啊
We were kids in love
我們是相愛著的孩子啊

 

[Verse 2: The Night Game & Maja Francis]
Engine on, in the drive
發動引擎,開車上路
Running for hours
奔馳了好幾個小時
Slowly, we twist the knife in
慢慢地,我們將刀刃擰進
Falling like towers
所有事物都像高塔崩解了一般

 

[Pre-Chorus 2: The Night Game & Maja Francis]
And I can feel it
然後我能感覺的到
And we're running out of hope tonight
我們今晚就會喪失最後一絲希望
I hear you breathing
我能聽見你的呼吸聲
As we're hanging on to you and I, oh
當我們互相靠在彼此的身上時

 

[Chorus: The Night Game & Maja Francis]
We were kids in love
我們是相愛著的孩子啊
And then we grew up
直到後來我們都長大了
But won't you hold me close tonight
但你今晚不過來擁著我嗎?
Like we're kids in love?
就像從前相愛的我們一樣?
Kids in love X3
相愛的孩子 X3

 

[Outro: The Night Game & Maja Francis]
Maybe I could cope if I could hold you
也許我能應付如果我可以擁抱你的話
We were kids in love
我們是相愛的孩子啊

One last time, one last time
最後一次、最後一次
And wherever you go, I'll just hold you forever
無論你去到天涯海角,我都會擁著你一輩子
Maybe I could cope if I could hold you
也許我能應付,在我擁抱你的那瞬間
We were kids in love
我們是相愛的孩子啊
Kids in love X3
相愛的孩子 X3

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 Kygo The Night Game
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()