Cause we got a heavy love.

 

 

 

Swollen, we were
自負的,我們都是
I hold this pains together
我承受著這全部的痛苦
A broken mirror, doesn't last forever
一道碎裂的鏡子,不會持續到永久
Oh! Let me be the only thing that say
噢,讓我成為你唯一說出口的話語
The only heartbreak you don't chase
唯一你不必苦苦追尋的切心之痛
And when you feel you're not strong enough
而當你感覺已經不夠強壯時
I'll bear the weight, for the both of us
我會替你承擔所有的重量,為了我們之間
I'll lift my head, when you looking down
我會抬起我的視線,當你低頭喪氣時
I'll hold this up
我會盡一切所能支撐起它

 

Cause anyone can see
因為所有人都能看見——
We got a heavy love
我們擁有如此深沉的愛
Anyone can see
每個人都能明白——
We got a heavy love
我們擁有如此深沉的愛
And I can hold the both of us
我能緊緊的抓住我們之間
The both of us
我們之間
The both of us
我們之間
And let me hold the two of us
就讓我去掌握我們的關係
The two of us
我們的關係
The two of us
我們的關係

This Heavy Love
這般深沉的愛

 

Breathless, feeling
難以呼吸,我的感覺
Anytime you leaving
任何時刻當你離開時
Think you want this, you need it
你想要這樣,你需要它
Do anything to feel it
做任何事情只為了感受它
Oh! We alI know l'll always keep you safe
噢,我們都知道我會一直保護你的安全
The only heartbreak you won't face
唯一你不必去面對的切心之痛
And when you feel you're not strong enough
而當你感覺已經不夠強壯時
I'll bear the weight, for the two of us
我會替你承擔所有的重量,為了我們之間
I'll lift my head, when you looking down
我會抬起我的視線,當你低頭喪氣時
I'll hold this up
我會盡一切所能支撐起它


Cause anyone can see
因為所有人都能看見——
We got a heavy love
我們擁有如此深沉的愛
Anyone can see
每個人都能明白——
We got a heavy love
我們擁有如此深沉的愛
And I can hold the both of us
我能緊緊的抓住我們之間
The both of us
我們之間
The both of us
我們之間
And let me hold the two of us
就讓我去掌握我們的關係
The two of us
我們的關係
The two of us
我們的關係

This Heavy Love
這般深沉的愛

 

arrow
arrow
    文章標籤
    西洋 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 RS. RouShen 的頭像
    RS. RouShen

    Translator__for songs.

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()