close

 

又來發深夜向的歌了

其實都已經聽了很久就是一時興起想翻譯(好隨便

 

 

 

[Verse 1]
I woke up in a dream
我自一場夢中醒來
Felt my heart beating faster
感覺胸腔裡的心跳加快
Was it more than it seemed
真相是否其實遠多於它的外在
Or just another disaster?
或者這只是另一場災難罷了?

 

[Pre-Chorus]
Mountaintops came crashing down, crashing down
遠方的山頂崩塌了、崩塌了
Prison walls started fading out
監牢的外壁逐漸消失
I'm holding on to your memory, memory
我緊緊抓著與你有關的回憶
Till the day you come back to me
直到你回來我身邊的那一天

 

[Chorus]
So take me out of this place
所以帶我離開這裡吧
I'm just a heartbeat away
我和你就只有一個心跳的距離
I feel you shining from the otherside, otherside
我看見你就在另外一頭閃耀著、閃耀著
Under the darkest sky
在最漆黑的夜空之下
I'll find my way to you
我將會找到遇見你的方法

 

[Post-Chorus] X2
I'll find a way from worlds away
我將會遇見你,在世界的另一端
Call out your name
呼喊你的名字
I'll find my way to you
我將會找到遇見你的方法

 

[Verse 2]
You were my reverie
你曾經是我的夢想
When the world was a whisper
當我們的世界仍像細語般微小時
We were young and naive
我們是那般的青澀又無知
But our hearts wouldn't listen, no
但我們的內心卻從來不肯聽話,不

 

[Pre-Chorus]
Mountaintops came crashing down, crashing down
遠方的山頂崩塌了、崩塌了
Prison walls started fading out
監牢的外壁逐漸消失
I'm holding on to your memory, memory
我緊緊抓著與你有關的回憶
Till the day you come back to me
直到你回來我身邊的那一天

 

[Chorus] X2
So take me out of this place
所以帶我離開這裡吧
I'm just a heartbeat away
我和你就只有一個心跳的距離
I feel you shining from the otherside, otherside
我看見你就在另外一頭閃耀著、閃耀著
Under the darkest sky
在最漆黑的夜空之下

I'll find my way to you
我將會找到遇見你的方法

 

[Post-Chorus] X3
I'll find a way from worlds away
我將會遇見你,在世界的另一端
Call out your name
呼喊你的名字
I'll find my way to you
我將會找到遇見你的方法

 

[Outro]
So take me out of this place
所以帶我離開這裡吧
I'm just a heartbeat away
我和你就只有一個心跳的距離
I feel you shining from the otherside, otherside
我看見你就在另外一頭閃耀著、閃耀著
Under the darkest sky
在最漆黑的夜空之下
I'll find my way to you
我將會找到遇見你的方法

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()