close

 

Please don't ever close your eyes on me
請永遠都不要對我闔上你的雙眼
My sleeping beauty
我親愛的睡美人

 


 

日韓兩團合作出的新歌!超級好聽的

不論是曲風還是歌聲都讓人覺得很舒服呢

 

 

 

[Intro]
Don't sleep
別睡著
Don't wake me up
別喚醒我
Don't sleep
別睡著
Don't wake me up
別喚醒我

 

[Verse 1]
After all this time
在過了這麼久以後
After all these vibes
在我們所有的相處過後
After all these highs
在度過了所有波折以後
We're still on this ride
我們都仍然在原本的道路上
Never wanna say good bye
從來不想就此道別
You brought me back to life
你帶我領悟了生命的美好
And forever it's just us
而且永遠的只屬於我們兩人
No more you and I
只有我和你

Never off just on
不要放棄只管前進
Opposite of wrong
在錯誤的對立之面
If it was you and me against the world
就算這裡只有我和你對抗整個世界
I'd still like our odds
我仍然相信我們會贏
Please don't ever close your eyes on me
請永遠都不要對我闔上你的雙眼
My sleeping beauty
我親愛的睡美人

 

[Chorus]
I gotta know now if you're
現在我必須知道,你、
You're really down cause
你是否感到沮喪,因為、
Where there's smoke there's fire
有火焰的地方才會升起狼煙
I just hope you realize
我只是希望你能了解
That you know I believe in a thing called destiny
那個你明白我,相信著名為"命運"的事物

So please don't
所以請不要
Please don't
請不要
Please don't
請不要
Don't sleep on me
不要對我睡著

 

[Verse 2]
The high that you're giving me is coming so strong
你所給予我的快樂是如此強大
Head up in the clouds it could poke the ozone
彷彿都能直衝雲霄抵達臭氧層
The world is a wake up call away from the end
這個世界甦醒著,逐漸遠離它的盡頭
Till then, we'll find peace in this bed like we're Yoko and John
到了那時,我們將躺在床上找到平和,如同洋子和約翰般甜蜜

There's no coming home when you're not there
這並不像個家,如果你不在我身邊的話
Cause together is alone when we're not a pair
在一起時也會感到孤獨,因為你不是我的情人
Girl, my love is timeless and colorblind
女孩,我的愛將永存且盲目追求
I will love your black, love your brown and your white hair the same
從你的秀麗黑髮到柔順棕髮,即使白髮蒼蒼我也一樣愛你

Be it sun or rain
不論放晴或下雨
Be it shame or fame
不論羞恥或成名
My name will be yours
我的名字,永遠,都只屬於你

 

[Verse 1]
After all this time
在過了這麼久以後
After all these vibes
在我們所有的相處過後
After all these highs
在度過了所有波折以後
We're still on this ride
我們都仍然在原本的道路上
Never wanna say good bye
從來不想就此道別
You brought me back to life
你帶我領悟了生命的美好
And forever it's just us
而且永遠的只屬於我們兩人
No more you and I
只有我和你

Never off just on
不要放棄只管前進
Opposite of wrong
在錯誤的對立之面
If it was you and me against the world
就算這裡只有我和你對抗整個世界
I'd still like our odds
我仍然相信我們會贏
Please don't ever close your eyes on me
請永遠都不要對我闔上你的雙眼
My sleeping beauty
我親愛的睡美人

 

[Birdge] X2
Don't wake me up
不要喚醒我
I don't wanna wake up
我並不想就此醒來
No morning paper
沒有早晨報紙
No tea in my cup
沒有杯子裡的熱茶
If you’re not next to me
當你不在我的身邊時

No sun in my eye
眼神裡失去陽光
No morning runner's high
失去過往晨跑的樂趣
No birds, no butterflies
沒有鳥鳴、沒有蝴蝶
If you’re not next to me
當你不在我的身邊時
Come next to me
過來我身邊

 

[Chorus] X2
I gotta know now if you're
現在我必須知道,你、
You're really down cause
你是否感到沮喪,因為、
Where there's smoke there's fire
有火焰的地方才會升起狼煙
I just hope you realize
我只是希望你能了解
That you know I believe in a thing called destiny
那個你明白我,相信著名為"命運"的事物

So please don't
所以請不要
Please don't
請不要
Please don't
請不要
Don't sleep on me
不要對我睡著

 

註:Yoko and John就是指小野洋子和約翰藍儂夫妻檔。

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()