這張專輯裡我很喜歡的歌其中之一,雖然歌詞不難但是很想分享哈哈

另外我覺得 Never Gone (feat. Kerli)也很好聽,聽著聽著就情緒滿溢的感覺...

其他像 Show & TellAll I Got (點歌名速聽!)這類舊歌就不用說了吧,也收入在同一張專輯裡,如果沒聽過要記得去聽啊!

 

 

 

[Intro]
My love, don't leave
我的愛,不要離開
My heart, will bleed
我的心,會因此受傷

 

[Verse 1]
It's been too long
已經過了好久
Since we said goodbye
自從我們上次說再見
Your heart is buried deep inside
你的真心,被深深埋藏了起來
The walls of every dream of mine
埋藏在,我夢中的每一道高牆
So drift off
所以漂洋過海吧
I'll keep you safe tonight
今晚我將守護你的安全

 

[Chorus]
You are, you are beautiful
你是、你是美麗的
You are, something unusual
你是、某個不同凡響的
You are, you are beautiful
你是、你是美麗的
You are beautiful to me
你是、我心中最美麗的

Beautiful to me
我心中最美麗的

(My love, you're beautiful to me)
(我的愛,你是我心中最美麗的)

 

[Verse 2]
My dear, I'm here
親愛的,我在這裡
Just hold my t-shirt when you're not near
只需抓緊我的上衣,當你不在我身邊時
I've been so lost
我一直以來都好失落
Since we said goodbye
自從我們說了再見
So cold without you every night
如此寒冷,沒有了你的夜晚
I need your blue eyes by me
我需要看見你湛藍的眼眸
Cause I see our future baby
因為在你的眼底深處有我們的未來

 

[Chorus]
You are, you are beautiful
你是、你是美麗的
You are, something unusual
你是、某個不同凡響的
You are, you are beautiful
你是、你是美麗的
You are beautiful to me
你是、我心中最美麗的

Beautiful to me
我心中最美麗的

(My love, you're beautiful to me)
(我的愛,你是我心中最美麗的)

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 RS. RouShen 的頭像
    RS. RouShen

    Translator__for songs.

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()