close

 

No one else can fix me, only you
沒有其他人可以修復我,只有你

 


 

翻完才發現原來MV真是跟歌詞有相關的

然後我知道我真的很晚才翻譯這首歌

知道為什麼嗎

 

 

 

[Verse 1: Perrie]
Dancing with your silhouette in the places that we met
看著你的臉龐,和你在當初相遇的地方共舞
Ooh, tryna find you in the moon
試著在月光下尋找你
Paris never feels the same, when the streets all call your name
巴黎自此都和以往不同,每條街道都像是在呼喚你的名
Ooh, so I hide in crowded rooms
所以我躲進了人群之中

 

[Pre-Chorus: Leigh-Anne]
And I'll follow right down the river
而我將會,沿著河流一路向下
Where the ocean meets the sky
抵達海洋與天空交會的所在
To you, to you
尋找你、尋找你

 

[Chorus: Jade]
Once upon a time we had it all
很久很久以前我們曾經擁有一切
Somewhere down the line we went and lost it
後來我們卻迷失在某個地方,失去了所有
One brick at a time we watched it fall
磚牆一點一滴剝落,我們看著它塌陷
I’m broken here tonight and darling, no one else can fix me
今晚我的心碎了,寶貝,沒有人可以修復我
Only you, only you
只有你、只有你
And no one else can fix me, only you
沒有人可以修復我,除了你
Only you, only you
只有你、只有你
And no one else can fix me, only you, oh
沒有人可以修復我,除了你
Only you
只有你

 

[Verse 2: Jesy & Trevor Dahl]
Did I let go of your hand for a castle made of sand
我是不是放開了你的手,只為保護那用沙堆成的堡壘
Ooh, that fell into the blue
那最後全都融進了海洋
I went following the sun to be alone with everyone
我和每個人一樣都追隨著太陽,卻依然是獨自一人
Ooh, looking 'round a crowded room
人群的歡樂更突顯了我的孤單

 

[Pre-Chorus: Leigh-Anne & Trevor Dahl]
And I'll follow right down the river
而我將會,沿著河流一路向下
Where the ocean meets the sky
抵達海洋與天空交會的所在
To you, to you
尋找你、尋找你

 

[Chorus: Jade + Perrie + Trevor Dahl + Leigh-Anne]
Once upon a time we had it all (we had it all) (Mmm)
很久很久以前我們曾經擁有一切
Somewhere down the line we went and lost it (we went and lost it)
後來我們卻迷失在某個地方,失去了所有
One brick at a time we watched it fall (fall)
磚牆一點一滴剝落,我們看著它塌陷
I’m broken here tonight and darling no one else can fix me
今晚我的心碎了,寶貝,沒有人可以修復我
Only you, only you (yeah)
只有你、只有你
And no one else can fix me, only you (no one like you)
沒有人可以修復我,除了你(沒有人像你一樣)
Only you, nobody else, only you (oh)
只有你,沒有別人,只有你
And no one else can fix me, only you, (oh)
沒有人可以修復我,除了你
Only you
只有你

(Falling, falling, falling, yeah)
Only you X4
只有你
And no one else can fix me, only you (only you)
再沒有其他人可以修復我,除了你
Only you X4
只有你
And no one else can fix me, only you
再沒有其他人可以修復我,只有你

 


 

因為我忘記了,真心不騙(乾沒有人在意啦

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()