close

 

Come on and keep me satisfied
來吧,讓我心滿意足

 


 

Galantis! 又是新歌,這首歌太帥了🔥

 

 

[Verse 1]
One hand on my shoulder
把你的手放在我的肩上
Get a little bit closer
再更加靠近一點
Come on, make a move, yeah
來吧,盡情搖擺,耶
Skip through all the small talk
跳過所有瑣碎的對話
I wanna see you with the lights off
關掉燈光,我想要在漆黑之中見你
So, let's go to your room now
帶我到你的房間吧

 

[Pre-Chorus]
I know that I'm impatient
我知道我有些不耐煩
My imagination's wandering and runnin' wild
我的想像漂泊無際,在曠野中盡情奔馳
Can you hear that?
你能聽見嗎?
My heart is racing, you keep up the pace
我的心跳緊湊,你得跟上我的節奏
Then I might let you stay the night
那我或許會考慮讓你留下

 

[Chorus]
I need somebody, body
我需要某個、某個人的
Their hands on my body, body
雙手放在我的身上、身上
You could be that somebody, body
你可以成為我說的那個、那個人
Keep me satisfied
讓我心滿意足
Hear me breathing, breathing
聽從我的喘息、喘息
Don't want it, I need it, need it
不只想要,我需要、需要那些
We're getting heated
我們之間越來越火熱
Come on and keep me satisfied
來吧,讓我心滿意足

 

[Post-Chorus]
(Oh, yeah)
Keep me satisfied
讓我心滿意足
Keep me satisfied
讓我心滿意足

 

[Verse 2]
Started on the way home
開頭起於回程的路上
Don't stop 'til I say so
直到我說以前都不要停下
Just a little longer
只想要再持續的久一些
You know when we get there
你知道當我們抵達
No reason to be scared, nah
就沒有理由再去害怕
Come on a little stronger
來吧,勇敢一點

 

[Pre-Chorus]
I know that I'm impatient
我知道我有些不耐煩
My imagination's wandering and runnin' wild
我的想像漂泊無際,在曠野中盡情奔馳
Can you hear that?
你能聽見嗎?
My heart is racing, you keep up the pace
我的心跳緊湊,你得跟上我的節奏
Then I might let you stay the night
那我或許會考慮讓你留下


[Chorus 2]
I need somebody, body
我需要某個、某個人的
Their hands on my body, body
雙手放在我的身上、身上
You could be that somebody, body
你可以成為我說的那個、那個人
Keep me satisfied
讓我心滿意足
Hear me breathing, breathing
聽從我的喘息、喘息
Don't want it, I need it, need it
不只想要,我需要、需要那些
We're getting heated
我們之間越來越火熱
Come on and keep me satisfied
來吧,讓我心滿意足

I need somebody, body
我需要某個、某個人的
Their hands on my body, body
雙手放在我的身上、身上
You could be that somebody, body
你可以成為我說的那個、那個人
Keep me satisfied
讓我心滿意足

 

Keep me satisfied X4
讓我心滿意足

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()