close

 

Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

 


 

感覺很久沒有聽到這麼帶感的歌了🔥

要是我能在現場聽到,一定會High到飛起

 

 

 

[Verse 1]
Why do you always gotta be right
為什麼你的每件事情都得是正確的
Pissed off when you don't win a fight
當輸了一場爭論就火冒三丈
Yeah, I see it in your selfish eyes
耶,我看見了你眼中的自私自利
But that's just my type
但這樣的你卻是我的理想

 

[Pre-Chorus]
And I've been setting fires, setting fires
而我不停的在玩火、在玩火
Yeah, you've been crossing lines
耶,你不停的在挑戰我的極限
But you know that I like it
但你知道我就喜歡這樣

 

[Chorus]
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Hearts are made to break
空虛的內在只為心碎而活
People always change
人們總是善變的
But it's okay
但沒關係
'Cause we love the same
因為我和你是同樣的人
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

[Drop]
Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

 

[Verse 2]
Always thinking you can change my mind
總是期望你能改變我的個性
Pissed off when I can't win a fight
當無法贏過別人時就火冒三丈的個性
But I'm no good at compromise
但我一直都不是個會輕易妥協的人
Don't lie you like it
別說謊,你就是喜歡這點

 

[Pre-Chorus]
'Cause we've been setting fires, setting fires
因為我們不停的在玩火、在玩火
Yeah, you've been crossing lines
耶,你不停的在挑戰我的極限
But you know that I like it
但你知道我就喜歡這樣

 

[Chorus]
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Hearts are made to break
空虛的內在只為心碎而活
People always change
人們總是善變的
But it's okay
但沒關係
'Cause we love the same
因為我和你是同樣的人
Maybe I'm just like you
或許我就和你一樣
Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

[Drop]
Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

 

[Bridge]
Give in to me
屈服於我
And I'll give in to you
而我也會順從於你
I'll give you all of me
我將給予你我的所有
If you give me all of you
如果你也給我你的所有

Give in to me
屈服於我
As I give in to you
如同我順從於你
And I'll give you all of me
然後我將給你我的所有
'Cause I'm just like you, too
因為我也只是個像你一樣的人
Just like you
像你一樣的人

 

[Drop]
Maybe you're like me, too
或許你也和我一樣

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()