close

 

Nobody waste this waiting game
沒有人會將時間浪費在等待上
You push and you pull, but you should stay
你曾經推托不定,但你最終都應該留下

 


 

更新:最近才發現原來官方頻道有釋出remix(我也不知道怎麼那麼晚才發現QQ),覺得太好聽了應該放上來,喜歡原版的不妨也聽聽看吧。

 

 

 

Blanke Remix

 

Spencer Brown's Ibiza Mix

 

 

 

[Verse 1]
Don't lie
別說謊
I know you've been thinking it
我知道你心裡一直都想著
And two times, you let it slip from your lips
這是第二次了,你讓他脫口而出
You got too much pride to make any promises
你太自滿於為我許下任何一個承諾
Thinking that we got time
以為我們有的是時間
And you wanna keep it in
所以你想讓一切繼續下去

 

[Pre-Chorus]
I want you out in the pouring rain
我想要你站在傾盆大雨之中
I want you down on your knees
我想要你為我跪下雙膝
Praying to God that I'll feel the same
向上帝祈求我也會有同樣的感覺
I'm right here baby so please
但我就在這裡,所以請你

 

[Chorus]
Hold me up, tie me down
抱緊我、將我綁緊
Cause I never wana leave your side
因為我從來不想離開你身邊
Swear to never let you down
發誓永遠不讓你失望
And it's been eatin' me alive
這件事漸漸要將我生吞活剝
You can take me home
你可以帶我回家
You can never let me go
你也可以永遠不放我離開
Hold me up, hold me up
抱緊我、抱緊我
And tie me, tie me down, down X4
然後將我、將我綁緊、綁緊 X4

 

[Verse 2]
Nine lives until you fall at my feet
你妄想擁有九條生命直到被我終結
Don't hide, you're wasting your energy
不要隱瞞,你只是在浪費你的力氣
You're not shy, so baby it's useless
你並不羞怯,所以寶貝那是沒用的
So don't try, cause you'll end up losing it
不要再想嘗試,因為你最終肯定會輸

 

[Pre-Chorus]
I want you out in the pouring rain
我想要你站在傾盆大雨之中
I want you down on your knees
我想要你為我跪下雙膝
Praying to God that I'll feel the same
向上帝祈求我也會有同樣的感覺
I'm right here baby so please
但我就在這裡,所以請你

 

[Chorus]
Hold me up, tie me down
抱緊我、將我綁緊
Cause I never wana leave your side
因為我從來不想離開你身邊
Swear to never let you down
發誓永遠不讓你失望
And it's been eatin' me alive
這件事漸漸要將我生吞活剝
You can take me home
你可以帶我回家
You can never let me go
你也可以永遠不放我離開
Hold me up, hold me up
抱緊我、抱緊我
And tie me, tie me down, down X4
然後將我、將我綁緊、綁緊 X4

 

[Bridge]
So wrap your arms around my chest
所以用你的手臂將我擁緊吧
And I'll put my hands around your neck
而我會伸手向前環繞過你的頸肩
Cause nobody waste this waiting game
因為沒有人會將時間浪費在等待上
You push and you pull, but you should stay
你曾經推托不定,但你最終都應該留下
Stay
留下

 

[Chorus] X1

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()