close

 

此篇文章的歌包含:Without You、Sign、Hypnotized、Ecstasy、Drive My Car

 


 

DEAMN翻譯合集二。我原本只想發一篇的,結果用一用也有了十首,怕太長還是分兩篇吧。還好DEAMN的歌歌詞都很少,所以才能這樣發,不然一篇篇用也是滿累人的。

我自己覺得合集做起來還滿有趣的,可以把同一個人的音樂塞在一起,尤其這種風格都很像的整理起來應該也比較好找。

歌詞的理解其實並沒有很難,不過後來想想,把一些好聽的都丟上來,這樣或許接觸到的人也可以多一點點還有自己會比較方便聽(閉嘴

總之感覺這兩合集分享成分重了一點,喜歡的可以多去支持DEAMN啊~

 

 

 

Without You

[Verse 1]
When the night gets colder
當夜晚越發寒冷之時
Just make it right and keep me warm
就讓一切好起來,保持我的溫暖
Will you love me tomorrow?
未來你仍會愛我嗎?
Don't say goodbye, don't leave me alone
不要說再見,不要留下我獨自一人

[Pre-Chorus]
So baby pull me closer
所以拉我靠近一些吧
Just take your chance before it’s gone
把握你的機會,在它消失以前
Only you make me wanna 
只有你會讓我想要
Stay and sing this song
留下並且唱出這歌

[Chorus]
I can't breathe without your love
我無法呼吸,沒有了你的愛
Without you
沒有你的話
You give me something new
你給我的感覺未曾體會
I can't live without your love
我無法生存,沒有了你的愛
Without you
沒有你的話
You give me something new
你給我的感覺未曾體會

Without you
沒有你的話

[Verse 2]
When the party’s over
當派對結束之時
Just stay the night, don’t take me home
只要留下就好,不要送我回家
Will you call when we're sober?
當我們都清醒時,你還會打給我嗎?
You’re on my mind, you already know
你存在我的心裡,你早已知道

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1


 

 

Sign

[Verse 1]
Trying to forget you
試著去忘記你
I'm all alone in a ghost town
我獨自在這空無一人的鎮裡
There's a beautiful madness
那裡有著美好的痴狂
Inside my soul and I can’t stop
藏在我心裡,而我無法阻止

[Pre-Chorus]
Thinking of you
想著你的事
Walking on a lonely avenue
走在這空蕩大街
Are you? Are you? Are you?
你呢?你呢?你呢?

[Chorus]
My love is so wild
我的愛是如此狂野
Please give me a sign
請給我一個能遵循的標誌
My love is so wild
我的愛是如此狂野
Please give me, baby
請給予我,寶貝
My love is so wild
我的愛是如此狂野
Please give me a sign
請給我一個能遵循的標誌
My love is so wild
我的愛是如此狂野
Please give me a sign
請給我一個能遵循的標誌

[Drop]
Please give me a sign
請給我能遵循的標誌

[Verse 2]
Fading in the dark
在黑暗中消逝
All the lights go down
所有光芒都衰退
I'm feeling high and drunk
我感到興奮和醉醺
Close my eyes and I can't stop
閉上雙眼,我無法停止

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1
 

 

 

Hypnotized

[Verse 1]
Baby, your body got me so confused
寶貝,你的身體令我感到困惑
I like the way it moves
但我喜歡它擺動時的樣子
I'll show you something good
我想要給你看一些美好的東西
Let me get close to you, close to you
所以讓我靠近你一點、靠近你一點

[Pre-Chorus]
I lost my mind (mind)
我遺失了我的心
I want you to be mine (be mine)
想要你成為我的
I'm hypnotized (hypnotized)
我被催眠了一般
When I look into your eyes
當我望進你的雙眼時

[Chorus]
I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的女孩
Do you like me?
你喜歡我嗎?
Do you like me, my boy?
你喜歡我嗎,親愛的?
I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的女孩
So, baby, please, take all my love
所以,寶貝請你、帶走我所有的愛吧

[Drop]
I wanna be your girl
我想要成為你的女孩
I wanna be your girl
我想要成為你的女孩

[Verse 2]
Baby, I swear to you, my love is true
寶貝,我向你發誓,我的愛絕對真誠
I wanna spend the nights with you
我想要和你度過每一個夜晚
I'll show you something good
我想要給你看一些美好的東西
Let me get close to you, close to you (close to you)
所以讓我靠近你一點、靠近你一點

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1

 

 

 

Ecstasy

[Verse 1]
I love you in LA
我在洛杉磯愛上了你
I don't know how you did it
不曉得你是怎麼辦到這一點的
You stole my heart that night
但你在那晚偷了我的心

You know just what to say
你知道該如何說中我的心坎
To make me weak in my knees
讓我突然無力一般的虛弱
But I'll be fine
但我還是會好好的

[Pre-Chorus]
Yeah I'm growing, growing up with you
耶,我正在成長,與你一同成長
We're rolling, rolling down the hill
我們翻滾,翻滾下那道山坡
And I'm falling, falling hard for you
而我正在墜落,為你深深墜落
Baby, you're my ecstasy
寶貝,你就是我極致的喜悅

[Chorus] X2
Only you can give me feels
只有你能帶給我感覺
These drugs, they ain't enough
這些癮頭,它們都遠遠不夠
These drugs, they ain't enough
這些癮頭,它們遠遠不夠
They ain't, baby
它們不夠,寶貝

[Drop]
These drugs, they ain't enough
這些癮頭,它們遠遠不夠
They ain't, baby
它們不夠,寶貝

[Verse 2]
I hate you in LA
我在洛杉磯恨著你
I took too many drinks
我每天不停的喝酒
You'll never see me cry
但你絕不可能看見我落淚

I'm gonna walk away
我將要離開這裡
You got me poppin’ these pills
你讓我塞進這些藥丸
But I’ll be fine
但我還是會好好的

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1
 

 

 

Drive My Car

[Verse 1]
Hey babe, you could be my lover
嘿寶貝,你可以成為我的情人
Honey, I don't need another one
親愛的,我並不需要另一個陌生的人
Can you come a little closer?
所以你可以再靠近一點點嗎?
Someday we'll sleep under the covers
總有一天,我們會睡在同一件棉被下的

[Pre-Chorus]
Drive my car
開我的車吧
It's gametime
這是遊戲時間
Hold me like you do
用你喜歡的方式擁抱我
Hold me like you do
用你喜歡的方式擁抱我

[Chorus]
Make me high
讓我高興
I can't deny
無法阻擋
I'm in love with you
我和你陷入了愛情
I'm in love with you
我和你陷入了愛情

[Verse 2]
You know, you're my perfect lover
你懂,你就是我的完美情人
Trust me, I don't need another one
相信我,我不需要另一個陌生的人
Can you come a little closer?
所以,你可以再靠近我一點點嗎?
Someday we'll sleep under the covers
總有一天,我們會睡在同一件棉被下的

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1


 

arrow
arrow
    文章標籤
    DEAMN 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()