close

 

Capital FM日前釋出了耶誕演唱會的眾多歌手表演片段,超多都超好聽的~

而Rita Ora在這場表演上的水準真的很讚,這首歌出來時人群超嗨還一起唱,讓我超級感動的~真的很喜歡這樣歌手和群眾都很熱情的表演,聽到起雞皮疙瘩那種

覺得這次 Capital's Jingle Bell Ball有很多表演都非常讚,所以想挑自己喜歡的放上來

乾這首的表演真的一定要看啊啊啊

 

 

 

[Verse 1]
Tell me baby what we gonna do
說吧寶貝,我們接下來要做些什麼
I'll make it easy, got a lot to lose
我會讓一切完好,即使失去再多
Watch the sunlight coming through
看那耀眼的陽光穿透進來
Open the window, let it shine on you
打開窗戶吧,讓它照耀於你

 

[Pre-Chorus]
Cuz I've been sick and working all week
因為我已經疲憊的工作了整個禮拜
And I've been doing just fine
根本沒有什麼好再說
You've been tired of watching me
你也已經厭倦於看到我的臉
Forgot to have a good time boy
就忘記它吧去享受一番
You can't take it, all these faces
你無法承受的,所有討厭的嘴臉
Never keeping it real
從來不想讓它變成真實
I know exactly how you feel
我確實能明白你心底的想法

 

[Chorus]
When you say you've had enough
當你說你已經受夠了一切
And you might just give it up
而你或許就要這樣放棄
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望
When you're feeling low on love
當你在愛情裡面感受挫折時
I'll be what you're dreaming of
我就是你夢想已久的那個人
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望


Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

 

[Verse 2]
There's a million ways to go
那裡還有無盡的道路要走
Don't be embarrassed if you lose control
當你失去掌控時也千萬不要退縮
On the rooftop, now they know
你站在屋頂上時,所有人都會看到
Your body's frozen and you've lost your soul
你的身體僵硬而且好像遺失了靈魂


[Pre-Chorus]
Cuz I've been sick and working all week
因為我已經疲憊的工作了整個禮拜
And I've been doing just fine
根本沒有什麼好再說
You've been tired of watching me
你也已經厭倦於看到我的臉
Forgot to have a good time boy
就忘記它吧去享受一番
You can't take it, all these faces
你無法承受的,所有討厭的嘴臉
Never keeping it real
從來不想讓它變成真實
I know exactly how you feel
我確實能明白你心底的想法

 

[Chorus]
When you say you've had enough
當你說你已經受夠了一切
And you might just give it up
而你或許就要這樣放棄
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望
When you're feeling low on love
當你在愛情裡面感受挫折時
I'll be what you're dreaming of
我就是你夢想已久的那個人
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

 

[Bridge]
Let me take you where you never go
讓我帶你前進,去你從未到過的地方
Have a little fun, it's the only way we know
尋找一點愉悅,這才是我們應該去做的事
Let me show you what you never see
讓我告訴你,你從不知曉的事情
You know how to love
你會知道該如何去愛
I said you know how to love
我說你將會知道該如何去愛
You know how to love
你將會知道該如何去愛
Only when you're holding me
就在你擁抱我的瞬間

 

[Chorus]
When you say you've had enough
當你說你已經受夠了一切
And you might just give it up
而你或許就要這樣放棄
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望
When you're feeling low on love
當你在愛情裡面感受挫折
I'll be what you're dreaming of
我就是你夢想已久的那個人
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

When you say you've had enough
當你說你已經受夠了一切
And you might just give it up
而你或許就要這樣放棄
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望
When you're feeling low on love
當你在愛情裡面感受挫折
I'll be what you're dreaming of
我就是你夢想已久的那個人
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

 

 I Will Never Let You Down
我永遠不會讓你失望
Oh Ooh, I Will Never Let You Down
噢,噢,我永遠不會讓你失望

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()