close

 

Don't say you wanted me
不要說你仍然盼望我

 

 

 

Yesterday we were only kids could never fade away
彷若昨日,我們仍然是那青春永不逝去的孩子
Running through the wind and pouring rain
跑過了呼嘯的風以及傾盆大雨

 

Memories at the door
我的回憶,留在門邊
Burning bright from long before
在許久以前就燃燒的刺眼
We don't talk anymore
我們已經不再溝通
What are we fighting for?
那我們還能夠爭執什麼?

 

I went my way
我走上我的道路
You went sideways
而你與我擦肩而過
We were always running out of time
我們總是像這樣耗盡時間
Don't say we didn't try 
不要說我們從沒有努力過

 

Don't say we could ever be the same together (Don't say we didn't try)
不要說我們永遠,都會如同往常一般(不要說從沒有努力過)
We're not what we used to be
我們已經不是從前的我們
Don't say you wanted me
不要說你仍然盼望我

Don't say you wanted me
不要說你仍然盼望我
Don't say you wanted me
不要說你仍然盼望我

 

Seasons change, I kept getting colder breathing shades of grey
季節變換,我的心越發寒冷,伴隨在灰影之下的微弱呼吸
you were climbing higher you'd say
你說過你將會爬上更高的頂點

 

Memories at the door
我的回憶,留在門邊
Burning bright from long before
在許久以前就燃燒的刺眼
We don't talk anymore
我們已經不再溝通
What are we fighting for?
那我們還能夠爭執什麼?

 

I went my way
我走上我的道路
You went sideways
而你與我擦肩而過
We were always running out of time
我們總是像這樣耗盡時間
Don't say we didn't try 
不要說我們從沒有努力過

 

Don't say we could ever be the same together (Don't say we didn't try)
不要說我們永遠,都會如同往常一般(不要說從沒有努力過)
We're not what we used to be
我們已經不是從前的我們
Don't say you wanted me
不要說你仍然盼望我

Don't say you wanted me X3
不要說你仍然盼望我

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()