close

 

You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
Don't even have to talk in the morning
即使我們清醒之後不曾說話也沒關係

 


 

Don Diablo上個月的新歌,旋律很熟悉但不知道它原來長這樣

 

 

 

[Verse 1]
Ease my mind, little bit of conversation
放鬆我的思想,和我聊聊天吧
Left me high, all I have is time
讓我愉快些吧,反正有的是時間
Maybe if I use my imagination
或許我,只要用上一點點想像力
A little bit of your love get me by
只要你微薄的關愛也能幫助我前進

[Pre-Chorus]
You know, I know, why we're both here all alone
你懂、我懂,我們兩人都感到孤單的原因
Take my broken heart now and hold me close
現在就抱緊我,帶走我破碎的心吧

 

[Chorus]  X2
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
I need somebody in the morning
我需要一個人能伴我直到早晨
Somebody to hold me tight
一個能緊緊抱住我的人
You don't even have to mean it
你不需要有多餘的想法
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
Don't even have to talk in the morning
即使清醒之後不曾說話也沒關係
Oh, I know it ain't right
噢,我知道這樣不對
But you can take her place tonight
但今晚你可以取代她的位置

 

[Verse 2]
I close my eyes, I need your sweet distraction
我閉上雙眼,需要你帶來的甜蜜歡樂
It's been a long time, I've been out here on the line
時間已經過了好久,我卻始終站在原地
It doesn't need to be right, I need to fight the attraction
事情為什麼總要是對的?我得去反抗那些誘惑
I just need you to steal my heart away from my mind
但我唯一希望的是,你能將我的心帶離這煩惱不已的靈魂

[Pre-Chorus]
You know, I know, why we're both here all alone
你懂、我懂,我們兩人都感到孤單的原因
Take my broken heart now and hold me close
現在就抱緊我,帶走我破碎的心吧

 

[Chorus]  X2
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
I need somebody in the morning
我需要一個人能伴我直到早晨
Somebody to hold me tight
一個能緊緊抱住我的人
You don't even have to mean it
你不需要有多餘的想法
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
Don't even have to talk in the morning
即使清醒之後不曾說話也沒關係
Oh, I know it ain't right
噢,我知道這樣不對
But you can take her place tonight
但今晚你可以取代她的位置

 

[Bridge]
Damn you look good, yeah, you know that I want you
該死你看來是如此好,我是這麼的渴望你
And it's nothing personal, might never call you
這與個人無關,我也可能永遠不會打給你
'Cause I got some issues and I gotta warn you
因為我有一些麻煩,而我必須警告你
But I don't gotta lie, I know it ain't right
我不打算說謊,但我知道這並不是對的

 

[Chorus]  X2
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
I need somebody in the morning
我需要一個人能伴我直到早晨
Somebody to hold me tight
一個能緊緊抱住我的人
You don't even have to mean it
你不需要有多餘的想法
You can take her place tonight
今晚你可以取代她的位置
Don't even have to talk in the morning
即使清醒之後不曾說話也沒關係
Oh, I know it ain't right
噢,我知道這樣不對
But you can take her place tonight
但今晚你可以取代她的位置

 


 

其實我翻譯的原因是因為想說 "哇 這首如果放在我的網頁一定很酷吧" 這樣

好吧講出來就不酷了

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()