我去年有聽過一次Seven Lions的現場,可是總覺得他Live的風格和他釋出的歌很不一樣哈哈,那時候聽還以為他是做那種硬派電音的DJ。但應該只是因為這種風格的歌放Live比較不嗨吧。

其實他還有很多歌都很好聽,我就只是隨意挑幾首出來而已,喜翻的就自己去多聽吧(一如往常敷衍呢

 

 

 

[Verse]
I know you're looking for the better place
我知道你正在尋找一處更美好的所在
You will see that I'll be right here by your side
一個將來我和你能夠共同生活的地方
All the thoughts that take you into space
但拋開你腦海中所有不切實際的幻想
All your prophecies and all your fears aside
以及那些令你不安的猜測和恐懼吧

 

[Pre-Chorus]
If It could be enough
如果這些可以使你滿足的話
I'll wrap you up in my honesty
我願意用我最真誠的內在將你包覆起來
Just for the two of us
只屬於我們兩個人
You'll never taste it bittersweet
你永遠不會懂得這悲喜交加的感覺

And for all the days to come
而在未來的所有日子裡
Every single moment better than before
每一分鐘都要比以往更美好
All the truth to meet the sun
所有真相都攤在了陽光下
I can tell you that I have never been so sure
我可以告訴你,我從來沒有這般確定過

 

[Chorus 1]
Cause you've got me dreaming
因為你讓我找到了夢想
And all that I'm feeling
和所有我正在經歷的感覺
Yes, you've got me healing
是啊,是你讓我的傷口癒合
Yeah, you've got me dreaming
你讓我找到了夢想

So tell me you're leaving
所以當你說你要離開了
Cause I can't believe it
我無法相信這是事實
My eyes are deceiving
我的雙眼被蒙蔽了
Cause you've got me dreaming
因為是你讓我找到了夢想

 

[Chorus 2]
Yeah, you've got me dreaming
你讓我找到了夢想
And all that I’m feeling
和所有我正在經歷的感覺
Yes, you've got me healing
是啊,是你讓我的傷口癒合
And you've got me, got me so
你讓我、讓我如此

So tell me you mean it
所以說出你內心的話吧
Cause I can’t believe it
因為我無法相信這是事實
My eyes are deceiving
我的雙眼被蒙蔽了
Cause you've got me dreaming
是你讓我找到了夢想

 

[Bridge]
If It could be enough
如果這些可以使你滿足的話
I'll wrap you up in my honesty
我願意展現我最真誠的內在將你包覆起來
Just for the two of us
只屬於我們兩個人
You'll never taste it bittersweet
你永遠不會懂得這悲喜交加的感覺

 

[Chorus 2]
Yeah, you've got me dreaming
是你讓我找到了夢想
And all that I’m feeling
和所有我正在經歷的感覺
Yes, you've got me healing
是啊,是你讓我的傷口癒合
And you've got me, got me so
你讓我、讓我如此

So tell me you're leaving
所以當你說你要離開了
Cause I can't believe it
我無法相信這是事實
My eyes are deceiving
我的雙眼被蒙蔽了
Cause you've got me dreaming (x4)
因為是你讓我找到了夢想

And you've got me, got me so
你讓我、讓我如此

Cause you've got me dreaming (x2)
是你讓我找到了夢想

 

*橋段是我自己為了方便找亂分的,不要太在意

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()