I know I was born to be yours
我知道,我生來就應該要屬於你

 


 

哇這個組合,簡直是每個人的夢想吧哈哈哈

這歌聲+這節奏,很可以👍

 

 

 

[Verse 1: Dan Reynolds]
I know I've given up
我知道我曾經半途而廢
A hundred times before
約莫有了上百次
But I know a miracle
但我知道在某處有個奇蹟
Is not something to ignore
不是你能夠去忽視的東西

 

[Pre-Chorus: Dan Reynolds]
You take me for a fool
你當我是個傻瓜
You take me for a fool
你當我是個傻瓜

 

[Chorus: Dan Reynolds] X2
I never knew anybody til' I knew you
我不曾理解過任何人直到我遇見了你
I never knew anybody til' I knew you
我不曾理解過任何人直到我遇見了你
And I know when it rains, oh, it pours
而我知道當雨落下,噢,就會傾盆
And I know I was born to be yours
而我知道,我生來就應該要屬於你

 

[Verse 2: Dan Reynolds]
Are you the only one
難道你就是迷失在茫茫人群之中
Lost in the millions?
我不停追尋的唯一?
Or are you my grain of sand
或者你是身處於我內心荒漠中
That's blowing in the wind?
那被風兒吹起的沙粒?

 

[Chorus: Dan Reynolds] X2
I never knew anybody til' I knew you
我不曾理解過任何人直到我遇見了你
I never knew anybody til' I knew you
我不曾理解過任何人直到我遇見了你
And I know when it rains, oh, it pours
而我知道當雨落下,噢,就會傾盆
And I know I was born to be yours
而我知道,我生來就應該要屬於你

 

[Bridge: Dan Reynolds]
I was born to be yours
我生來就該屬於你
I was born, born, born, born
我生來、生、生、生來
I was born to be yours
我生來就該屬於你

 

[Outro: Dan Reynolds]
Oh-woah (hey)
Born to be yours
我生來就該屬於你
I was born, born, born, born
我生來、生、生、生來
I was born to be yours
我生來就該屬於你
I was born, born, born (hey)
我生來、生、生、生來
I was born to be yours
我生來就該屬於你
I was born, born, born, born (I was born)
我生來、生、生、生來(我生來)
I was born to be yours
我生來就該屬於你
I was born
我生來

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()