晚發了,可是這麼棒的組合不能錯過對吧

還有這歌詞一直讓我覺得很適合做搭配某些遊戲的BGM...就是拯救世界什麼的

沒事只是個人喜好啦哈哈哈(自覺尷尬

 

 

 

[Verse]
Heart, don't fail me now
我的內心,請現在不要令我失望
Even though the light is fading
儘管那道光芒正在逐漸式微
When the world is burning down
當世界深陷於火海之中
Falling apart, falling apart as I'm breaking
分崩離析、分崩離析著當我破壞一切
So wake me now from these clouds
所以將我從烏雲之中喚醒吧
Storm in my head, you were like a ray of gold
穿透我腦中的風暴,你就如同耀眼的金黃光芒
In a night so cold, I need you again
在寒風刺骨的夜晚,我再次需要你的到來

 

[Chorus]
So I, I close my eyelids, shut out the violence
所以,我闔上了我的眼皮,阻絕一切殘暴
Here in the silence, you're my horizon
在這一片寂靜之中,你就是我的地平線
When I am falling, I see you rising
當我墜落之時,我能看見你自天邊緩緩升起
Here in the silence, you're my horizon
在這一片寂靜之中,你就是我的地平線
You're my horizon, you're my horizon
你就是我的地平線,你就是我的地平線
You're my horizon
你就是我的地平線

 

[Chorus] X1

 

[Outro]
Oh, you're my horizon, horizon
噢,你就是我的地平線,地平線

 

arrow
arrow

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()