此篇文章的歌包含:Summer Love、Save Me、Rendezvous、Give Me Your Love、What Are You Waiting For

 


 

其實是透過別人介紹才知道DEAMN的,他的首張專輯Save Me在去年1月就已經發布了,喜歡的人可以去Spotify看看

是個喜歡做開心音樂的人,目前聽到的歌也都很輕快,沒有複雜旋律,但就是節奏舒服吧,我覺得整張專輯下來都挺好聽的,所以想說就全部發上來自己聽比較方便跟大家分享是吧!

我感覺他在台灣好像已經有點名氣了(還是我錯覺),有在youtube看到一些人介紹,也好啦好聽的音樂越多人聽越好啊呵呵

另外他還有五首歌(Without You、Sign、Hypnotized、Ecstasy、Drive My Car)我也有翻,放在下一篇的合集二,想看的人可以移動過去

來放個連結好了>> DEAMN 歌詞翻譯合集二

然後...好啦沒事了。

 

 

 

Summer Love

[Verse]
We are cool for this summer
今年夏天我們悠閒自得
When I'm like:
當我想著:
"Boy, I got your body on my mind"
"男孩,你住進了我的心裡"

You make my heart beat faster
你令我的心跳加速
I'll be your sweet disaster
我會成為你最甜蜜的負擔
Deep in my bones
打從我的內心深處

[Chorus]
I want your love
我想要你的愛
Take off your clothes
卸下你外在的衣著吧
I want your love
我想要你的愛
You drink my rose
飲下我這浪漫的玫瑰
I want your love
我想要你的愛

 

 

 

Save Me

[Verse 1]
I see the light
我看見了光
Inside your eyes
在你的眼裡
You make me feel like
你讓我感覺就像
I'm awake
我終於甦醒

I don't know why
不知道為什麼
You make me shine
你讓我發光
Like a star in the sky
就像天邊閃耀的一顆星
I'm OK
很可以

[Pre-Chorus]
I wanna take a breath
我想要休息一下
I'm falling in love
因為我正無法自拔地陷入愛情
I'm falling in love
無法自拔地陷入愛情

I wanna hold your hand
我想要握住你的手
Don't leave me alone
不要丟下我一個人
Don't leave me alone
不要丟下我一個人

[Chorus]
You get me high, oh yeah
你讓我喜悅,噢耶
Be by my side, baby
待在我身邊,寶貝
Only you can save me
只有你能拯救我
Only you can save me
只有你能拯救我

[Verse 2]
I hold you tight
我緊握著你
You blow my mind
你攪亂了我的思緒
Like a bottle of wine
就像一個酒瓶
I’m insane
我失去了理智

I come alive
但我同時也活了過來
You drive me wild
你引出我的狂野
When I kiss you at night
當夜晚我傾身吻你之時
I'm OK
很可以

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1


 

 

Rendezvous

[Verse]
I'll be there for you
我會在那裡等你
Call on me when you're lonely
當你寂寞時就打電話給我
Dancing on the roof
在屋簷上跳舞
It feels like rendezvous
這喜悅就像我們的偷偷約會

You know what to do
你知道該做什麼
Keep your love for me only
繼續保持你對我獨一無二的愛
I get high on you, yeah, you
我對你來說很重要,就是你

[Chorus] X2
Hey, baby
嘿,寶貝
Kiss me hard
用力的吻我
Don't kill my vibe
不要掃了我的興
All my feelings on fire
我所有的感覺都像著了火
It's our time
這就是我們的時間

 

 

 

Give Me Your Love

[Verse]
We get lost, we can get high
我們迷失了,但我們能看得更高
You got me gone, I feel alive
你讓我走後,我感覺活了起來
Anywhere, anyway
總而言之、總而言之
I will love you
我將會愛著你

We rule the world, just you and I
我們規範了世界,只有你和我
Dont let me down, we walk the line
不要讓我失望,我們走在彼此的邊線上
When everything's gone wrong
只要事情一有了偏差
I take a shot for you
我就會為你狠狠射出一槍

[Chorus]
Give me your Love
給我你的愛
Keep me close
讓我更靠近
Never let you go
不再讓你走

Give me your Love
給我你的愛
Keep me close
讓我更靠近
Never let you go
不再讓你走

Give me your love
給我你的愛


 

 

What Are You Waiting For 

[Verse 1]
I be thinking about you
我一直以來都想著你
I wanna be your babe
我想成為你的寶貝
Show me that you feel the same
告訴我你也有同樣的感覺
I'm always dreaming of you
因為我總是在夢裡遇見你
All the lonely days
在所有孤單寂寞的夜晚
I wanna hear you say my name
我只想聽你呼喚我的名字

[Pre-Chorus]
So what are you waiting for?
所以你在等待什麼呢?

Baby, so what are you waiting for?
寶貝,所以你還在等待什麼呢?

[Chorus]
My love is your love
我的愛,就是你擁有的愛
Your love is my love
你的愛,就是我擁有的愛
My love is your love
我的愛,就是你擁有的愛
Baby, so what are you waiting for?
寶貝,所以你還在等待什麼呢?

Baby, so what are you waiting for?
寶貝,所以你還在等待什麼呢?

[Verse 2]
I can't take my mind off you
我無法將心思從你身上移開
I got you playing in a game
我讓你和我玩了一場遊戲
We can find our perfect place
我們都能找到屬於自己的完美之地
I'm really stuck on you
但我的步伐卻只停留於你
Why it's gonna be this way?
為何事情會到這般地步?
I wanna hear you say my name
我只想聽你呼喚我的名字

[Pre-Chorus] X1

[Chorus] X1
 

arrow
arrow
    文章標籤
    DEAMN 電音 歌詞翻譯
    全站熱搜

    RS. RouShen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()